IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дянков: Неизбежно е увеличение на цените на билетите в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

96
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 0 Не харесвам 5
ГЕРБ и ППДБ доказаха, че могат да управляват успешно заедно и на национално ниво с тясното си сътрудничество при решаване на кризата в столицата, където въпреки бруталната пропаганда, успяха да поведат България по пътя на европейското развитие и всеобщото благоденствие! Призовавам за обединение и в Столична
отговор Сигнализирай
95
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 7 Не харесвам 0
Ми естествено! След като (незнайно защо) купуваме СЪЩИТЕ РУСКИ ГАЗ И НЕФТ през двама посредника, няма как да бъде! Благодарение на Асфалт Паша Еднокнижник, който превърна Балкански Поток в Турски Поток по заповед на Херо Мустафа! Е, сега си плащаме за неговите безумия а на Путин му "накривихме калпака"!
отговор Сигнализирай
94
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 6 Не харесвам 0
Ей, възстановявайте парите на хората с абонаменти карти. Добавяте времето на протеста към валидността на картите + 1 ден лихва. И те така.
отговор Сигнализирай
93
Един Българин
преди 1 ден
Харесвам 5 Не харесвам 0
До: 79 Ако не се появи предложение (публично) за промени, СОС никога няма да направи нужните промени. ГЕРБ работят само ако ги напънеш и то дебело, а СОС се доминира от тях. Ако не е Терзиев, кой да повдигне въпроса? Освен това написах "от години", т.е. още от Фандъчка е проблема с неефективността, но последната е цел на СОС - да се цоца пък акто капе на земята няма проблеми.
отговор Сигнализирай
92
Народ
преди 1 ден
Харесвам 6 Не харесвам 0
Тоя да каже КОЙ преди двадесетина години ограби сребърния фонд.
отговор Сигнализирай
91
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 5 Не харесвам 3
Напротив, услугата на градския транспорт е влошена и е логично намалението на билета. Рейсовете са мръсни и шофьорите отварят и затварят вратите по собствена преценка, оставят хора на спирката, нямат елементарно възпитание и крещят. Шофьорите оставят в рейсовете клошари, кучета, колелета, трябва ли пътниците сами да се оправят с тези проблеми?
отговор Сигнализирай
90
Троян
преди 1 ден
Харесвам 6 Не харесвам 1
Бил съм във Хамбург, Берлин, Лондон и Ню Йорк. Тия какво искат? Марш по селата откъдето сте се пръкнали. Но там ще се наложи да въртите геврека на трактора. Аз съм си на село и ви чакам.
отговор Сигнализирай
89
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 7 Не харесвам 0
Симеончо да коментира и как така пък неизбежно в Белград градския транспорт е безплатен
отговор Сигнализирай
88
Няма копейки
преди 1 ден
Харесвам 5 Не харесвам 0
И руски шпиони ДОКАЗАНО НИЕ СМЕ БЪЛГАРИ СЪС ЗДРАВО МИСЛЕЩИ МОЗЪЦИ НЕПОДДАВАЩИ СЕ НА ПРОПАГАНДАТА ПО МЕДИИТЕ ПЛАТЕНИ ОТ ЗАПАДА!!!ШЕ ВИ Е....ЕМ МАЙК. АТА ЕВРОФАШИСТКА!!!
отговор Сигнализирай
87
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 3 Не харесвам 0
Е то нали това беше врътката. Как да се оправдае дигането на билетите. Ето от Март 2024 какво пише: "Рекордните средства ще дойдат от собствени приходи, продажба на документи, компенсации и субсидии от Столична община и държавният бюджет, поясни той. Планираните приходи от карти и билети са почти 250 млн. лв., докато останалите средства идват от субсидии от бюджета на Столична община - 189 млн. лв. и 89 млн. лв. от държавния бюджет. Държавата ще поеме 17 млн. лв. за охраната на метрото от МВР"
отговор Сигнализирай
Новини