IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Автомагистрала "Тракия" потъва


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

76
Чужденец
преди 15 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Българите искат да строят магистрала за 5 лв. а останалите милиони евро да ги откраднат. Затова си водите калпавия мизерен животец, мишоци.
отговор Сигнализирай
75
borokaro
преди 15 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Сега разбирате защо срокът който даде ББ - а именно 2012г. няма да бъде спазен,ми че то трябва първо да се ремонтира пък чаааак после ще се строят нови - аре ББ дай си оставката и не ни мъчи повече....
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
това е работа на борисов-*** всичко и икономиката и живота
отговор Сигнализирай
73
христо
преди 15 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
мафия мафия :-)
отговор Сигнализирай
72
Бай Владо
преди 15 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Чичо Румен да каже колко кинти изкраде от "Мостстрой" навремето, а не да намира кусури на магистралата. Надлезите ги правиха именно "Мостстрой", защо не си е укрепил насипите, като е толкова отворен?Или щото онова планово строителство дето го подкараха със срокове надлез за 20 дни сега вече взеха да му излизат дефектите...
отговор Сигнализирай
71
Жо
преди 15 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
ДА ДОИЗКУСУРЯВАМЕ НЕЩАТА, след като построим и открием строителен обект, си е типично българска традиция. Спомням си, как броени дни след като Тато откри Централна гара София, започна цялостно преасфалтиране на площада и ремонт на други "претупани" заради сроковете части от фасадата на гарата. Същото беше и след тържественото откриване на НДК и идиотския паметник в градинката пред него. Паметникът беше недовършен и часове преди Т. Живков да го открие се наложи да облицоват скелета му с фазер!!!
отговор Сигнализирай
70
Емо
преди 15 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
А магистралата на тройната ламя (която сега потъва) далеч не е най-евтината възможна.. Просто реалното изпълнение е евтино, но комисионните за "експертни мнения" са скъпи! От заема за метрото до младост (изтеглен от правителството на сергей от японците), половината не са стигнали до Тайсей... Изчезнали за са "проекти" и "комисионни" по пътя.. Като добавим и наемането на наши хора за подизпълнители и бъркането в работата на японците.. И с магистралата е било същото!
отговор Сигнализирай
69
Веги
преди 15 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Като потъне, да си вземе и цялото правителство от милиционери, физкултурници и чалгаджии!
отговор Сигнализирай
68
Емо
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Не защитавам мухобойко, но точните му думи бяха, че новият участък на магистралата е излезнал 1 млрд. лв по-евтино на бг данакоплатеца, което е доста различно от тезата проекта да е с 1 млрд. лв по-евтин! Спомнете си безумните планове за концесията на тройната ламя, сигурно са спестени далеч повече средства от 1 млрд.! Май не си спомняте как държавате щеше да "гарантира" определен трафик, а ако го няма - да доплаща!!!
отговор Сигнализирай
67
Ь
преди 15 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Българина винаги търси най- евтиното и затова води евтин долнопробен живот. Все гледа да мине "тънкана" и после реве, че всичкио е калпаво. Да, мили мои, най- евтиното е най- калпаво.
отговор Сигнализирай
Новини