Малко след като публикувах материала за подозрително близките на вид и много различни на вкус бутилки на Prisun, от маркетинговия отдел на фирмата ме увериха, че наклонените буквички всъщност са новото лого на марката, а не са плод на някой гениален злодей от незнаен цех за безалкохолни напитки.
Оказа се, че дизайнъ и емблемата са сменени, но никой не е подозирал, че на клиентите това ще направи толкова голямо впечатление, че да трябва да разгласяват публично промяната.
И един клиент ( т.е. - аз), който все още не е свикнал с нововъведенията, попадна в капана на липсата на информация.
Или пък всеки от нас трябва надлежно да звъни на телефоните за връзки с потребителя при всяка сянка от съмнение за качеството на продуктите, които консумира?
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.