IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Как да останем живи по пътя към морето


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

72
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Хубаво слагат камери по пътищата - нека да ги има по опасните места. Има една камера обаче до с.Шереметя (Търново), която ми е много интересно кой я е забил на това място. Камерата е извън населеното място (90км/ч), след 20м табелата Шереметя (50км/ч) и след още 20м знак 40км/ч - камерата гледа в тази посока, а има дълъг десен завой. Ако ме снима кое ограничение ще съм нарушил, като не се виждат знаците?
отговор Сигнализирай
71
с.
преди 14 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Можеш да останеш жив само,ако имаш късмет!Пътищата са пълни с комплексирани ***,които карат безумно!То да ти писне от кисели гъзета!Имам книжка от 1994-та и досега катастрофа не съм правил!Обаче в момента карам кола 2 тона и ако някой се навре в насрещното го набучвам челно и каквото сабя покаже!Изобщо не им правя път на тия ***!
отговор Сигнализирай
70
jony3
преди 14 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Съвет - не пийте докато не стигнете
отговор Сигнализирай
69
pr
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Подкрепям 67, но и трябва да се има предвид, че тези с "джиповете" създават ситуации, то е ясно! Но че 90% от "умния" ни народ се опитва да си подръжава не може да се отрече, разликата е че една нова кола от по-висок клас има технологии, които масово колите ни нямат, но над това не се замисля никой!
отговор Сигнализирай
68
Гражданин
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Няколко съвсем прости неща трябва да се направят, ама няма воля. Персонализиране на гражданската отговорност, колите сами не вървят. Досие на всеки и според това как караш толкова плащаш и за гражданска отговорност. Застрахователите да не покриват материални щети при виновно произшествие. И най-вече, кога ще видим в затвора осъден пътен престъпник с много пари. Пример какво стана с делото Максим Стависки.
отговор Сигнализирай
67
Проблем
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Трябва да стане ясно на всички, че около 10 % от хората имат заложби да шофират. Останалите с каквато и скорост да карат при първата ситуация ще сгафят. Не е нужно всички да са шофьори, който няма умения поне да се вози може. Тези които ми заспиват на пътя също не трябва да шофират! Обобщено: курса за шофьори трябва да се усложни, всички да се тестват в сложни ситуации и конете с капаци изобщо да не им се дава правоспособност. А знаците за ограничения трябва да се преразгледат на доста места!
отговор Сигнализирай
66
pr
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Щом има правила значи има смисъл, аз съм на този принцип, доста често ми се налага да пътувам и с изключение на месните газета с бмв-ета нямам проблем. Забраната за тировете трябва да се спазва 100% онзи ден имаше доста които се движът въпреки забраната, а пиенето и карането трябва да се наказва със затвор. Същия ден на двулентов еднопосочен път до В. Търново и 22:00 ч. срещу нас летеше лека кола, която според нас дори не разбраба че се движи в насрещното... чудо че не стана голяма беля.
отговор Сигнализирай
65
от 56
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Липсват и хилядите излишни и понякога съвсем бесмислени знаци (60км/ч например) с които е осеяна БГ. Един пример: изхода на АМ Хемус до Шумен - от Шумен към Варна ограничение 60км/ч, в обратната посока 40км/ч! Ако го питаш умника, който е сложил знака защо не е 30 или 50, а точно 40 няма да ти отговори, но на практика и със 70 се взема спокойно завоя. После шофьорите криви, не спазвали знаците...
отговор Сигнализирай
64
Ко
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
А свирките ги отписахме като фактор А?
отговор Сигнализирай
63
ЗЕТ
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Новини