IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Сливат БДЖ и НКЖИ?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
Уволниха М. Ламбрев
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Лично познавам г-н Ламбрев, наложи в НКЖИ един по чорбаджийски, балкански груб маниер на управление, мисля че освобождаването му заслужено но и много закъсняло. Що се отнася за нападките към БСП - нека да видим, засега на тема корупция Г***Б води с няколко обиколки. Освен това служебния кабинет показва че е на България а не на БСП - браво, действайте все така и изритайте всички самозабравили се гербаджии.
отговор Сигнализирай
15
Boss
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До Бай Владо - "Нормално" с луди, освидетелствани директно от психиатрията, със зелени рецепти и отговарящи за възлови звена, крещящи по цял ден истерично и пишещи всеки ден доноси, разправящи се с клюки от "многото" работа - не могат да се контролират и съсипаха всичко де що беше нормално, работещо, кадърно. Тъй че не ми говори - всичко под ножа и да се закрива този транспорт: много корупция, много некадърност и много далавери!
отговор Сигнализирай
14
Голямото плюскане пр
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
След толкова години на разделяне и умопомрачителни стратегии, сега ще се сливат. Пълно безумие тресе транспортно-железничарските стратези. С парашут се спускаха всякакви послушковци, които насочваха средствата към обслужващи фирма без спазване на ЗОП, търсейки всякакви вратички за заобикаляне на закона. Администрациите пораснаха, изпълнителският персонал намаля и като започна едно възлагане на поръчки за услуги и ремонти. Да вземем НКЖИ и преславения му директор Ламбрев (пълен некадърник и послушен ***), протеже на СК 13 и тясно свързан с ДП ТСВ. На пръв поглед няма нищо лошо да са тясно свързани директорите на двете държавни предприятия, но само на пръв поглед. От тази връзка такава далавера на източване на средства се върти, че свят да ти се завие. Но всичко е добре прикрито с усилията на мощен апарат в държавните предприятия, работещ за прекриване на далаверите. Ей тъй без сметка, за едната заплатка, а тя не е лоша на фона на останалите заплати в държавата, въпреки недоволствата и стачките на тези, стоящи по долните стъпъла на стълбицата, но те недоволстват, защото далаверите неминуемо водят до съкръщение на персонал, поради изтичане на средства. Та схемата е следната: НКЖИ обявява за аварийни обекти и без това скапаните си линии, които наистина имат нужда от ремонт, но по друг ред. Аварийните обекти се възлагат на ДП ТСВ, без конкурс по ЗОП, който да даде възможност и на други участници да се борят за поръчката. ТСВ дава двойни и тройни цени за работите, които трябва да се свършат. После ТСВ намира подизпълнител за една малка част от работите, но му заплаща баснословни средства. След това подизпълнителят връща огромни комисионни към шефовете на ТСВ, които си ги делят с тези от НКЖИ. Ако искаш провери ремонтите на жп линията по Искърското дефиле, които се правиха наскоро, ремонтите на тунелите през Балкана. Ламбрев е основната фигура в далаверата.Може да погледнете в договорите за ремонтите на гаровите сгради. Правят се по няколко ремонта на едни и същи сгради в рамките на няколко години и за да не се разбере, че ремонта е от същите или свързани фирми, се възлага изпълнението на едни, а работата се претупва и парите се вземат от други фирми. Имам сведения например за тясно свързаната плевенска ТОПИНЖЕНЕРИНГ, която прави ремонт на старата гара Плевен, вместо плевенската Ванков и Дунев. Какво значение има ли, ами значението е, че шефът на първата е тясно свързан с Ламбрев и е известно, че бута не малки комисионни (достигащи до 50%), ако му дадат работа. А сега, когато беше обявено, че през следващите години се увеличават инвестициите в железопътния транспорт, стратегическите мозъци обърнаха стратегията, като зачеркнаха последните 10 години и се връщаме в началото, но пък се отварят нови кранчета... Как ще отчетем тези 10 години? Като време на погрешни реформи ли? Ако са грешка, кой ще отговаря за нея, защото за разделянето се изразходиха милиони, а също и се огювечиха десетки жп шефове и свързаните с тях фирми?!
отговор Сигнализирай
13
ВЛАДИМИРОВ
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Виновен за разрухата на БДЖ е лицето Владимир Владимиров-председател на Съвета на директорите на БДЖ. Този човек съсипа технически, финансово и социално БДЖ. За 3 години смени безброй управители и изпълнителни директори, защото кадърните не изпълняваха далаверите му. Последният уволнен беше Данчо Недев, който открито се противопостяваше на всички далавери на Владимиров и другия разбойник Пламен Джуров. Вижте официалната статистика-за първото полугодия на 2012 г. обемните показатели са отчайващи.
отговор Сигнализирай
12
asdasd
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До CAGOBOSS Smotanqk
отговор Сигнализирай
11
буден
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До Бай Ламби - Милчо Ламбрев поне е железничар , за разлика от Калинките в БДЖ
отговор Сигнализирай
10
анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
нищо ново. Този театър вече е изигран. Получава се преливане вот пусто в празно. Ефектът ще е никакъв.
отговор Сигнализирай
9
КОРУПЦИЯТА В БДЖ
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
news359.bg/2012/07/12/saobshtenie-otnosno-koruptsiyata-v-bdzh/ Съобщение относно корупцията в БДЖ12.07.2012 23:19 0 Автор: Бисер ИвановУважаеми дами и господа, обръщаме се към Вас като стожери на гласността и законността. Искаме да Ви уведомим за безцеремонните корупционни действия и конфликт на интереси от страна на управителите на БДЖ товарни превози Пламен Джуров и Ивайло Иванов. Молим Ви час по-скоро да уведомите министър-председателя /но не министъра на транспорта, защото той прекрасно знае всичко/ за безобразията на двамата управители. 1. Попитайте го защо българската общественост не е информирана, че от няколко месеца тече разследване на ДАНС и криминална полиция срещу двамата управители за корупция, за източване на ДДС и за източване на държавния резерв от гориво? 2. Защо управителите не са отстранени докато тече разследването, а същевременно те трескаво заличават и унищожават уличаващи ги документи и уволняват служители, притежаващи уличаваща ги информация.3. Какво наложи това, че двамата управители прогониха двата най-големи клиента-Лукойл и Порт Бургас и по този начин драстично свалиха цената на предприятието за предстоящата приватизация? В момента управителите правят всичко възможно да прогонят и друг голям клиент ОМВ. Така те саботират продажбата на БДЖ товарни превози. 4. Защо управителите доведоха до над 7 милиона загуби за предприятието за първите 6 месеца на годината?5. Защо управителите съзнателно не предприемат действия за събиране на вземанията от клиенти, които от началото на годината вече са за над 2 милиона? Като най-големите длъжници са Каолин и мините на Христо Ковачки. 6. Защо управителите масово правят процедури за доставки и услуги до 10 хил. лева с 3 оферти, 2 от които са фиктивни? Да се направят насрещни проверки на всяка от тези 2 фиктивни оферти от фирми. Лесно е да се установи, че само от тези малки обществени поръчки, Джуров и Иванов си докарват по около 20 000 лева на месец. Във фирмата двамата управители са известни с прякора КОРУМПЕТАТА. 7. Защо монтираните на локомотивите джипиеси за над няколкостони хиляди лева са напълно безполезни и защо не се провери тази сделка? Големите кражби на гориво продължават.8. Защо управителите се изживяват като наказателна бригада и вместо да управляват, те ходят лично да правят показни и напълно безполезни акции за лов на крадци? По този начин се опитват да отклонят общественото внимание от истинските проблеми на БДЖ. 9. Знае ли министър-председателя колко случаи на самоубийства, смъртни случаи от инфаркти, инсулти и страхови неврози вече има в БДЖ? Не си ли дава сметка, че БДЖ става българския аналог на Франс Телеком поради царящия страх и ужас в момента? Джуров и Иванов ежедневно уволняват неудобни на тях хора и назначават нови, верни на тях служители. Психологическият тормоз от страна на управителите над служителите в централата е ежедневен. Вече има заведени няколко съдебни иска за психологически тормоз на работното място срещу Пламен Джуров. 10. Защо след като разбиха и разделиха стотици семейства управителите назначават цели семейни кланове, приближени на тях? Не е ло това страшен конфликт на интереси? Най-фрапиращия случай е назначаването на баща, син и дъщеря, които са лични бодигард, шофьор и преводач на корумпето Джуров. 11. Изпълнителния директор Йордан Недев отдавна иска да уволни двамата управители поради некадърност и данни за корупция, но над тях има чадър. Управителят Пламен Джуров е психически неуравновесен и почти ежедневно крещи по коридорите и заплашва служителите с физическа саморазправа. Стигна се дори сбиване между Джуров и Недев това е позорно. 12. Защо министър-председателят не изпрати независим международен одитор,който да направи независим одит на законосъобразността и целесъобразността на действията на управителите, които трябва да защитават интересите на държавата и този одит да установи дали са на лице конфликт на интереси, безстопанственост и корупционни действия. Или поне да изпрати Сметна палата или БОРКОР далаверите в товарни превози са много по-големи от тези в пътнически превози. /news359
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
този милчо ламбрев беше толкова неизвестен , а се оказа доста удобен ?!
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Сега като се обидинят, ще стане така, че инфраструктурните такси плащани от частните превозвачи, ще отиват за да подкрепят фалиралата дейност на БДЖ. И това, ако е конкуренция, здраве му кажи!
отговор Сигнализирай
Новини