IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Компанията Бош доставила на Фолксваген незаконния софтуер


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
до 18
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Маздата дето я имаш има слабо купе - ръждясва, но за сметка на това двигателя и е на Форд, Какво караш се пита е задачата. Действително японките са по здрави като окачване за мотор същото. Лошото им е че са много постни от към оборудване, всичките изглеждат еднакви. Тези след 2010 определено изглеждат добре и вътре но пробвай да я сравниш с Ауди или БМВ.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Не разбирам руските *** какво общо имат с темата тук. Да си карат руските таралясници и да не коментират. Руските бракми и без софтуер отделят повече вредни емисии.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
Има само 2 марки - Мазда и Субару, имам и от двете закупени нови и просто нямат грешка.На маздата само купето е слабо и е необходимо преди всяка зима да се обработи против ръжда, но си има фирми за това. Затова пък няма грешка и нищо не се разваля, субаруто пък е вседеход със супер здраво купе и окачване.
отговор Сигнализирай
12
42
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
НЕМСКИТЕ И АМЕРИКАНСКИТЕ КОЛИ ИМАТ ЗДРАВИ КУПЕТА, ОСОБЕНО VW И АУДИ. НО ВСИЧКО СВЪРШВА ДОТАМ. ЯПОНЦИТЕ ПЕСТЯТ МАТЕРИАЛ ЗА КУПЕТО И НОСЕЩАТА КОНСТРУКЦИЯ, КОЕТО ПЪК Е НАЙ- ТЕЖКАТА СЛАБОСТ НЕЗАВИСИМО ОТ ДОБРИТЕ ДВИГАТЕЛИ. ФРЕНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ СА НЕЗАСЛУЖЕНО НАДЦЕНЕНИ, А ИТАЛИАНСКИТЕ СЕ ВРЪЩАТ В ИГРАТА ЗАЩОТО ДЪЛГО ВРЕМЕ БЯХА НЕЗАСЛУЖЕНО ПОДЦЕНЯВАНИ, А СА МНОГО ДОБЪР БАЛАНС МЕЖДУ КУПЕ ДВИГАТЕЛ И ОКАЧВАНЕ.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
Затова съм си избрал стара, запазена кола произведена в Япония и нямам проблеми. Старите коли са Коли, а новите са ***.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
е хубава работа!!11000000 броя за вътрешни тестове?мошеници !!
отговор Сигнализирай
9
Милко
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 16
Изкуствено раздут "скандал". Сигурен съм, че ако се извади статистика, колко от тези дизелови VW-та са се развалили от 2007-*** насам и се сравни с другите "екологични" марки, ще се види ясно, че VW-то е най-добрата кола. То си личи и по обявите за коли "втора ръка". В сравнение с Форд, Рено, Пежо, Ситроен, Фиат, корейките, цените на VW са двойно по-високи и това не е случайно.
отговор Сигнализирай
8
VW-2
преди 9 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
А двадесет годишните талиги ,който се карат масово в България ,въобще не замърсяват въздуха с отровни газове!
отговор Сигнализирай
7
от 8
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
За мен виновникът е, този който дава баницата. Т.е. ЕС и САЩ и изобщво държавните органи, които са им дали свобода да правят дивотии. Еми нали тези органи тестват колите? Или май не ги тестват, ами вярват на рекламата и на това какво им кажат. Просто трябваше законодателят постепенно да затегне контролът, но адекватно. Само, че и те събират рушвети от големите концерни, а после се правят на ударени гръмко заявяват пред овцете, че нямало място за компромиси. Лицемерие от всякъде.
отговор Сигнализирай
6
42
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 14
ЗА НИКОГО НЕ Е ТАЙНА, ЧЕ НЕМСКИТЕ ДВИГАТЕЛИ ОТДЕЯТ НАЙ- МНОГО ВРЕДНИ ЕМИСИИ. ДАЖЕ ПРЕДИ ВРЕМЕ ЕС БЕШЕ ПРЕДУПРЕДИЛ ГЕРМАНСКИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ И ИМАШЕ СКАНДАЛ С ОГРАНИЧАВАНЕТО НА ВРЕДНИТЕ ЕМИСИИ ОТ ТЯХНА СТРАНА. ЗНАЧИ ОСТАРЕЛИ ТЕХНОЛОГИИ. САМО *** СИ МИСЛИ, ЧЕ НЕМСКАТА КОЛА Е ВЪРХЪТ.
отговор Сигнализирай
Новини