IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Руски самолет кацна аварийно, запалил се двигателят


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
шишо
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
то затова никой не купува руското
отговор Сигнализирай
19
Боби
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До кокоspa 2490% от компонентите на всеки нов самолет се тестват на стенд или на такива старо поколение или на самолети с индекс FL или ЛЛ (Летяща Лаборатория)Последните 10% обаче са най-важни Когато всичко работи заедно с корпуса в синхрон и електромагнитните полета си влияят един на друг включително твоя телефон като се качиш на борда независимо дали е включен Самолетния режим или не.При тези 10% се и сертифицира самолета по ИКАО
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Композитното крило на "МС-21" съответства на крилата на "Боинг 787" и "А 350", но е създадено по оригинална руска иновационна технология на вакумната инфузия. Първият полет на "МС-21" е планиран за април 2016 г.
отговор Сигнализирай
17
кокоspa
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Само да кажа че серииното производство на това нещо е мокър сън!!!Все още предсериините машини НЕ СА ПРОИЗВЕДЕНИ!!А колко е ревулюционен ......мога да си представя.Може би за техните представи
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
ПД-14 е революционен двигател и е вече готов. Още в края на миналата година Путин поздрави инженери-конструктори и производители. С този двигател ще се оборудва перспективния магистрален самолет "МС-21". Серийното производство на самолета започва след 1 година.
отговор Сигнализирай
15
Боби
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До kokospa 21Сори Коко но не си прав Д-30 двигателя задвижва повечето рашки самолети от МиГ-31 до Ил-86първия модулен двигател. Версиите с голяма двуконтурност все още са разрешени за експлоатация от Чартъри в Европа.Д-30 семейството е от 1970годинаВ момента с много по-добри технологии(металургия) и системи(електроника) се прави наследник на този двигател. Имат маломощен за Сухой Суперджет двигател сега го форсират и ПД-14 семейство двигатели от 8 до 18 тона тяга
отговор Сигнализирай
14
kokospa
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Само ще кажа че Русия НИКОГА няма да направи пътнически самолет от типа на А-320 Neo ,B-737 Max!!Да не говорим за В-777,В-787,А-350.Освен липсата на технологии,има една огрооомна липса на съвременни икономични двигатели от всички класове.В навигационното оборудване и управляващите системи изоставането на братята е 25 години.Така че не се хабете.....
отговор Сигнализирай
13
Боби
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 19АноУмни Хобито ми е Авиация и Оръжие. До каквото успея да се добера като инфо го чета. Това което написах за проверките е 100% вярно. Всичко това е правено и се прави за да ОСТАНЕ Авиацията НАЙ-СИГУРНИЯ транспорт в света. Понеже въпросните Боинги и Ареобъси се експлоатират по състояние значителна част от тестващата електроника е вградена в самия самолет и действа непрекъснато когато централния компютър на самолета е включен.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До БобиБобик ти си нормален ли изобщо?
отговор Сигнализирай
11
Боби
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До S.S.NAZI 9Всеки специалист ще ти се смее на изказването.1. Проверили са го в доминиканската република преди да излети ако беше обратен полета разбирам да злорадстваш2. Всички проверки се правят ОТ СЕРТИФИЦИРАНИ ОТ БОИНГ/АЕРОБУС/ТУПОЛЕВ/ИЛЮШИН и т.н ХОРА независимо от народността им. Техник на Аеробус с 30 годишен стаж няма да го допуснат да работи върху Боинг самолет никога.3. Проверките се правят по чеклист като за всяка проверка се пише резултат и подпис на тестера
отговор Сигнализирай
Новини