IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

92% от хората дишат мръсен въздух – тихият убиец!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
А защо нишо няма в статията за най-големите замърсители на въздуха с фини прахови частици, а са се хванали са един дребен замърсител, каквито са колите? Нещо пак ни промиват мозъците и ни манипулират, но каква е целта?
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Вярно е че колите замърсяват въздуха, какво да правим да не ги караме ли.Мисля че не трябваше да се допусне да се внесе толкова многцо коли, , трябваше да има някакви ограничения напр. Не по стари от 8-10 год. Но за ТЕЦ вете никой не казва нищо те по малко ли замърсяват.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Е, специално за София през зимата, когато ФПЧ са много над нормата, делът на дизеловите двигатели в това замърсяване е по-малко от 1%, но давайте плюте на воля.
отговор Сигнализирай
17
Обективен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Бензиновите двигатели също замърсяват въздуха, но даже и да ги спрем всичките както преди това вероятно сме направили с дизеловите, ни чака голяма изненада - замърсяването с ФПЧ си остава почти на същото ниво, както и преди да се спрат колите с ДВГ. Това важи особено силно за България.
отговор Сигнализирай
16
Обективен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Поредната кампания за оплюване на колите с ДВГ (двигатели с вътрешно горене). Явно виждайки, че нефта е на привършване, богатите хора, които управляват света отиват най-накрая към нови изтчоници на енергия, въпреки че досега добре си печелах от нефта. Принципно колите по последните евростандарти почти не замърсяват въздуха, а източниците на ФПЧ са съвсем други, но на прицел са колите, засега дизеловите. И да се спрат всички дизели, замърсяването с ФПЧ почти няма да намалее, но ще се увеличи замъ
отговор Сигнализирай
15
ктт
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
добре де дизела,та дизела,ами биодизела-чистотата му е заложена още в името?
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
По времето на тоталитаризма дишахме най чистият въздух в цял свят след китайците. В цяла българия имаше 500 000 автомобила от които половината не се караха защото не палеха. Имаше качествени въглища а не пляка като сега. Повечето от хората се грееха на ток защото цената му беше народна 1.5 ст за кв.ч. Имаше ел. маслени радиатори акумулиращи ел. печки. И всичко това пазеше въздуха и природата. Но тогава нямаше мутри които да продават ток на баснословни цени.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
14, ами с 400 лв. заплата ще се возиш на градския транспорт, че с тая заплата е ясно, че и най-калпавия автомобил няма да поддържаш, т.е. ще си опасен за всички останали
отговор Сигнализирай
12
ха-ха-ха-ха....
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Незавършилите даже и 5 клас журналисти пак са сбъркали милиграм, mg с микрограм, μg,nature/articles/srep14884ей да идат да изкарат едно средно образование!!!
отговор Сигнализирай
11
читател
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Всички автомобили произвеждат т.н. фини прахови частици, иначе нямаше да износват гуми и асфалт.Да уточня - няма общоприето физическо определение на това понятие. Спекулациите в това направление са тотални, целта е пазарно насочване, определено от държавни норми. За сравнение, при използване на широкоспектрален филтър (т.е. лови почти всичко във въздуха), при пропускане на ~ 15000м3, средно има отложени ~ 0.0005-0.0008гр/м3.Пробовземане - Цариградско шосе, доста мръсничко място.
отговор Сигнализирай
Новини