IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Лондон въвежда нова такса за старите коли


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
младен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
А га и у Софето бре....аре *** Фъндък, отровихме се. Тури една такса, и 5лв. да е ще намелеят кошниците из центъро.
отговор Сигнализирай
22
Антифен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
За една такава такса дневно/40 лева на ден!/ приятелите от Великобритания чудесно ще си живеят при нас - на село или в малък провинциален град.И ще дишат по-чист въздух.Заповядайте!
отговор Сигнализирай
21
Н.
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Във Варна дори на алеята край морето колите имат предимство пред хората - това всъщност е една натоварена улица с много паркоместа и никакъв тротоар. Да не говорим за ония 400-500 нелегални паркинги из града - бившите междублокови пространства, където трябваше да има трева и дървета. Затова градът ни е мръсен, прашен, с ужасен, болестотворен въздух. Няма кой поне да види как се прави на Запад и да го копира.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Самоче ако превозното средство е регистрирано преди 69та не плаща никаква такса, дори и пътен данък. Ретро машините не са много и броят им не замърсява серйозно. Това е пример за британската трезвеност от миналото: законът за масовият случай не трябва да прецаква тези които имат по-индивидуални нужди. За това и законът се зачита. Всички знаят че е писан за тях.У нас е обратното, когато въведът закон, не тези за които е писан законът ги ловят, а страдта бай Пешо, които не може да се оплаче.
отговор Сигнализирай
19
Н.
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Варненският кмет се похвали, че ще строи магистрала "Васил Левски" вътре в града. Абсурд! Вместо да въведе синя и зелена зона, да възстанови онези пешеходни части, които пак станаха улици (бил. "Цар Борис I"), да разшири парковете из града например за сметка на старото гробище, да махне колите от пристанището, което стана един огромен паркинг с гледка към морето и да изгони автомобилите от Морската градина, той само мисли как да облекчи шофьорите. А кога пешеходците ще си върнат тротоарите?
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Въздухът в Лондон е като планински полъх в сравнение с тази смрад тук. Нищо, НИЩО общо с тази смръдлива задушлива непрозрачна гадост тук. В Лондон по улиците е пълно със спортуващи. И въпреки това, въздухът им е "отровен" според кмета им. Представете си как би описал този отровен коктейл, в който щъкаме ние в подножието на Витоша всеки ден. И за това са виновни не други, а нежните шоферски мардички.
отговор Сигнализирай
17
До 10
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Като си започнал да сравняваш ябълки с круши, сравнявай докрай. Сравни твоето 20 годишно маломощно Фиатче и с един автобус, камион, самолет, ... и извади "умното" заключение, че твоето Фиатче може да се движи, а автобусите, камионите и самолетите, трябва да се спрат от движение. Истината е, че твоето 20 годишно Фиатче е най-много по Евро 1 (Евро 2 е от 1998 година) и замърсява много повече, отколкото си мислиш. Джиповете обикновено не са с такава кубатура и са с разход 6-7 литра на 100 км.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
София е несъпоставима с Лондон, най-малкото заради броя на населението. Като допълним и как е развит градския транспорт в Лондон и как е в София и нещата стават несравними. С Лондон има една особеност - те преживяха Големият смог през 1952 година, в резултат на който загинаха 4 хиляди, а в следващите месеци още 8 хиляди човека. Тогава там забраниха отоплението с твърдо гориво и нещата се оправиха за десетилетия напред.
отговор Сигнализирай
15
До 10
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Джиповете са с разход на гориво под 10 на 100 много отдавна, обикновено са с 7-8 на 100. Изобщо не си в час.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
До Анонимен 10Първо фиата ще трябва да е бензин, а джипа на тази кубатура задължително дизел, освен ако не е някое американско изпълнение.Ако фиата е Евро3 какъвто е бил стандарта през 2000-та година, а Джипа е Евро6, то за въглероден оксид фиата бълва 2,3г/км а джипа 0,5г/км. Азотен оксид фиат-0,15г/км, джип 0,06 г/км.Както виждаш фиата замърсява повече от два пъти, нищо, че е 2 пъти по-маломощен.Дори джипа да е бензинов, пак същата работа.И тук не говорим изобщо за нива на шум и т.н.
отговор Сигнализирай
Новини