IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

България и Румъния с най-много жертви на пътя в ЕС


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
Калбо
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не е съобразената скорост на места където трябва да внимаваш защото има много развалени пътища Който не шофира той не знае колко са зле българските пътища дори и в самите градове улиците са в окаяно състояние колата подскача трака разбиваш си автомобила по тези пътища В народното събрание говорят за скоростта а за пътищата нищо цялата работа идва от развалените пътища
отговор Сигнализирай
25
Хихихиха
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 0
Защо няма другарите атлантици отвъд океана, които са на 130 жертви на милион нали като тях искаме да сме?
отговор Сигнализирай
24
Азклм
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 0
Статията е непълна, защото няма информация за любимите ви Русия и САЩ. Там стойностите обаче са много красноречиви - Русия - 110 и САЩ - 131. Тъй че оценете това, което имате.
отговор Сигнализирай
23
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 3 Не харесвам 1
Е нали заради това ни задължиха да шофираме със запалени фарове? В Германия например няма ограничение на скороста по магистралите, и шофирането с включени светлини не е задължително. Що така ни излъгаха тогава? Вижда се компетентноста на всички експерти изказали се тогаеа по въпроса, и на тези, които предложиха и приеха този безсмислен и смешен закон.
отговор Сигнализирай
22
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 4
Ганяка си подържа дръгливият кош с боклучави чарколяци от незаконни морги за автомобили и вечер си ляга доволен от ремонта и след като е издънил половин кило пърцуца.
отговор Сигнализирай
21
Троян
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 2
До: анонименВъв Германия не повече от 30 процента от аутобаните са без огранчения. Но са трилентови и няма ями. На двулентовите са 130. Да не говорим, че във жилищтните зони навсякъде е 30. Тука сме прости ама прости. Имам категория С, от 1993 година, и то от автошкола. Караха ни на вътрешен изпит. 40 листовки със нула точки, и тогава на изпит пред КАТ. За кормуването няма да обяснявам. На ЗИЛ 131, на военен полигон, градско, извънградско, нощно кормуване. По 200 часа всичкото.
отговор Сигнализирай
20
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 2 Не харесвам 1
В Германия, където няма ограничение на скоростта и в Холандия, където марихуаната е легална, жертвите са най-малко (изключвам Швейцария). Извод - не тестовете за наркотици и някакви си ограничения на скоростта, а ХУБАВИ ПЪТИЩА ще намалят жертвите. Защо в България и Румъния има най-много жертви? Защото са най-лоши пътищата. Корупцията ни убива, а не това, към което медиите се опитват да насочат вниманието ви (тестове за дро_га и скорост)!
отговор Сигнализирай
19
Троян
преди 1 месец
Харесвам 2 Не харесвам 1
Вчера ме глобиха 20 лева, защото бях забравил фаровете. Полицаите бяха застанали зад яма достойна за Т 72. Вместо да наслагат конуси около нея. Думи нямам. Въпроса е друг. Нямаме никаква култура на шофиране. Не спиране на пешеходни пътеки, отнемане на предимство, каране пиян или дрогиран, купените книжки от хора които не знаят азбуката, но незнйно как са вземали шофьрска книжка. Таралясниците по пътищата които стават само за автоморга и много други. 15 години шофирах във Германия.
отговор Сигнализирай
18
Реалист
преди 1 месец
Харесвам 2 Не харесвам 0
Най-лоши пътища и най-много жертви. Очаквано.
отговор Сигнализирай
17
калитко
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 2
то затова има сайтове за смазани коли от катастрофи от германистан, италистан, францистан и т.н. за скрап, хич не се блъскат ама друг път, много се трепят и там но не е прието да се говори че удря по имиджа, пропагандата на брюксел е много по зле и от соца, ако ги питаш и убийства от мигранти нямат ама изооообщо
отговор Сигнализирай
Новини