IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Европейците все още се колебаят да прегърнат напълно електромобилите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
Fuck EU
преди 2 дни
Харесвам 7 Не харесвам 0
И електромобилите
отговор Сигнализирай
12
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 12 Не харесвам 0
Тоя да не си е падал на главата? Инвестиция в автомобил? Ку ку. Кой е луд да прегръща нещо дето струва една камара пари, няма къде да го зареждаш, а и няма вторичен пазар? Ти ако си ку ку, то нормалния българин още не е.
отговор Сигнализирай
11
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 15 Не харесвам 0
Тия електрокари да си ги карат западняците. Кой в днешни дни разполага с такова време да клечи и за чака с часове да зарежда. Батериите на тези коли са много по-вредни от газовите на другите, а и никой не казва къде ще отидат те след време. Тотален провал са електричните.
отговор Сигнализирай
10
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 4 Не харесвам 0
До: анонимен 9 Само да се поправя. 6.6 квч вместо 3.6. Не че променя сметката какво би станало с преносната мрежа и дали има толкова ток по градовете и с какво да се пренесе, та да има над 1-2% електромобили с почти 0 ползване и зареждане само по цяла нощ на слаб ток в гаража.
отговор Сигнализирай
9
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 4 Не харесвам 0
До: анонимен 5 Те могат и да станат някой ден с такъв пробег, но тогава ще се зарежда по 7-8 часа и нагоре. В лаборатория с централа само за нея може и да покажат зареждане за 5 мин, но в реална среда не. Ватовете са волтове по ампери и за ват час се умножава това по време, т.е. 3.6квч=220Вх30Ах1ч. Батерия 500квч иска 1000Вх500А за 1ч,а за 5мин- 10000Вх600А. Къде е преносната мрежа да държи и 500 коли едновременно да зареждат в София бързо, не всички като в дивите планове на ЕС?
отговор Сигнализирай
8
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 12 Не харесвам 0
Как средният европеец да прегърне електромобил? 1. В градовете малко живеят в къща с двор и гараж. Как се зарежда на улицата пред блок или в центъра в синя зона? 2. По селата токът е слаб,а и им трябва автомобил за големия град да ходят, т.е. далеч. 3. Цената на тока от обществени зарядни е по-скъпа от зареждане на гориво. 4. Застраховките са по-високи заради опасността от самозапалване 5. Фериботи,летища, подземни паркинги почват да забраняват електромобили 6. Много по-скъпи са спрямо ДВГ
отговор Сигнализирай
7
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 12 Не харесвам 0
Трудно се прегръща бомба
отговор Сигнализирай
6
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 8 Не харесвам 1
Производството на електрички е много по - вредно за околната среда и отделя много повече въглеродни емисии от обикновените автомобили. Стават екологично чисти в сравнение с ДВГ едва след 60-80 хиляди километра пробег, тогава се изравняват, и електричката почва да бие бензиновите зашото не отделя емиси (само ако се зарежда от слънчеви панели или вятърни мелници), но тогава батерията вече е за изхвърляне а значи и колата.
отговор Сигнализирай
5
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 8 Не харесвам 0
Въобще не се колебая. Докато не станат с 1000км пробег на зареждане то няма как да ме изкушат
отговор Сигнализирай
4
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 12 Не харесвам 0
Тази технология е абсолютно същия провал, какъвто беше и 3D навремето. Електрическите автомобили са най-голямото недоразумение, което е сътворявано някога. Когато ги измисят така, че да не се самозапалват и изгарят, когато ги измислят така, че да можеш да изминеш 2000км с едно зареждане, тогава потребителят може и да се замисли. На този етап само малоyмнuк би дал пари за подобно непрактично недоразумение.
отговор Сигнализирай
Новини