IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Момиче изгоря живо в Cybertruck: Пламнала батерия блокира отключване на вратите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Статистик Фактолог
преди 1 ден
Харесвам 11 Не харесвам 1
Публична Тайна е, че дори най-качествените Производители на Литиеви батерии (по точно е да се каже "клетки", щото технически може да говорим за 1 батерия физически, но вътре в нея да има 100ци и 1000ди клетки) - имат поне по 1 на всеки 1 000 000 "клетки" - да се взриви/самозапали. някой ще каже е 1 на 1 000 000 - малък шанс - НЕ!! защото примерно Tesla Cybertruck има 1344 Литиеви "клетки" или с други едни 1 на всеки 745 Cybertruck -а (1 000 000 делено на 1344), т.е. всеки 746-ти купил - ще умре!
отговор Сигнализирай
10
дизела
преди 1 ден
Харесвам 6 Не харесвам 1
Тия дни гледах клип на китайска електричка. Точно заради такива случаи и опасност от запалване, при катастрофа батерията се ежектва между колелата настрани.
отговор Сигнализирай
9
до 5
преди 1 ден
Харесвам 13 Не харесвам 1
Кои проблеми ще бъдат изчистени? Елетричките са на пазара вече 15 години и продължават да се гасят в пъти по-трудно с пъти повече вода отколкото стандартен автомобил с ДВГ. Какво точно ще изчистват- ще махнат батерията заради която горят толкова интензивно ли?
отговор Сигнализирай
8
Механика
преди 1 ден
Харесвам 15 Не харесвам 0
Аз не разбирам защо толкова много се бяга от механиката в новите автомобили и се заляга твърде много на електроника и софтуер. Колкото повече джаджи, сензори, електорника и софтуер, толкова повече потенциални точки на failure.
отговор Сигнализирай
7
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 11 Не харесвам 0
А точно Мъск казваше че стъклата на това недоразумение не се чупят лесно, значи няма излизане от тоя ковчег ако блокират вратите. Не знам защо въобще си купуват тая грозотия и до колкото знам в Европа е забранен да се продава заради острите ръбове които биха могли да са опасни ако блъснат някой.
отговор Сигнализирай
6
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 12 Не харесвам 2
Затова дръжките на вратите трябва да са *** и изпъкнали. Тези прибиращи се дръжки уж заради аеродинамиката са абсолютна глупост.
отговор Сигнализирай
5
Гледайте статистикат
преди 1 ден
Харесвам 2 Не харесвам 11
Само ще цитирам колко пожара стават с автомобили с ДВГ в САЩ. 200 хиляди запалвания има на година с ДВГ и 650 жертви, 857 ранени за 2022. Иначе числата трябва да се отнесат към процент Ел автомобили към ДВГ. Но с времето ще изчистят проблемите. Не забравяйте че Китай натиска с електромобилите. Т.е. дори от запад да се отпусне натиска, от изток ще настояват някой да купи субсидираната им продукцията.
отговор Сигнализирай
4
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 1 Не харесвам 10
Глупости няма такова нещо , явно автова бърка че в ссср всичката допотопна техника се пали
отговор Сигнализирай
3
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 9 Не харесвам 2
Добре де. Тесла се е запалила с хора вътре. Ама статията е написана все едно това е проблем само на Тесла. Всъщност самозапалвания има на ВСИЧКИ електромобили. Ако в медиите излизаха всички случаи на самозапалвания, то почти никой нямаше да иска да си купи електрокар. Не че е рисково при нов(Е, има автовози и кораби запалени...), но при леки щети, ако се раздруса много батерията, може да се замозапали някой ден. Затова и в УК застраховките им са в пъти над на ДВГ- при леки щети пишат тотал щета.
отговор Сигнализирай
2
анонимен
преди 1 ден
Харесвам 24 Не харесвам 1
Време беше. Нека се научат, че електромобилите е провалена технология специаялно за колите.
отговор Сигнализирай
Новини