Един от ключовите приоритети на бизнеса е да улеснява и подобрява максимално начина, по който обслужва клиентите. Същевременно, потребителите ценят възможностите да имат на разположение удобството и свободата сами и по всяко време да управляват своите услуги. Това е най-краткото обяснение защо дигиталните канали за самообслужване се развиват все повече. Един от примерите в това отношение у нас е технологичната компания А1, която насърчава клиентите да използват дигиталните канали, за да се възползват от всички предимства, които те предоставят.
А1 насърчава онлайн плащанията през Моят А1 с 2000 МB мобилен интернет
Настъпилата епидемиологична криза в последните месеци даде допълнителни причини дори и най-скептичните към технологичните улеснения потребители да изпробват възможностите за дистанционно самообслужване. Макар че през май магазините на А1 възстановиха своето стандартно работно време, компанията продължава да насърчава клиентите да се възползват от по-удобния и по-безопасен начин на плащане чрез дигиталните канали за самообслужване.
За целта А1 подарява по 2000 МВ мобилен интернет за всяко плащане през мобилното приложение Моят А1 и едноименния портал на А1.bg. Кампанията стартира на 1 юни, а абонатите могат да активират мегабайтите на своя номер или да ги подарят на свой близък, ако също е абонат на телекома. Еднократният интернет пакет ще важи за период от 30 дни от датата на активация. В случай, че клиентите желаят да направят активацията на по-късен етап, те ще получат напомняне при следващо вписване.
Онлайн е по-бързо, по-лесно и по-сигурно
Дигиталното обслужване на клиенти е част от дългосрочна концепция на телекома за дигитализиране на услугите, която е в действие много преди вълната от коронавирус. А1 активно насърчава потребителите да се възползват от предимствата на онлайн каналите за самообслужване, като непрестанно развива портфолиото си в този сегмент. Клиентите на компанията могат да разчитат на мобилното приложение Моят А1, сайта А1.bg, онлайн магазина, А1 Видео помощник, както и да осъществят видео връзка с магазин.
През месеците на извънредно положение много клиенти се увериха в предимствата на онлайн технологията за плащане и управление на услуги, и оцениха удобствата на този метод. Според данните само през месец април компанията е регистрирала 260% повече регистрации в портала Моят А1 на А1.bg, 1044% повече инсталации на мобилното приложение Моят А1 и 50% повече онлайн плащания, спрямо същия период на месец февруари.
Дигиталните канали за самообслужване все повече печелят почитатели сред потребителите, защото са бърз, съвременен, надежден и безопасен вариант за управление на услугите.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Samsung SDI ще доставя на Tesla стационарни батерии в сделка за над 2 млрд. долара
Нагел от ЕЦБ: Декемврийското решение за лихвите ще зависи от новите данни
Високите цени забавят търсенето на газ до най-бавния темп от 2022 г. насам
Обръщане на ролите: Проблемните икономики в Европа сега са на север
Geely ще произвежда автомобили в завод на Renault в Бразилия
Как изкуственият интелект може да подобри работната среда?
Силно земетресение удари Западна Турция
Забраняват мобилните телефони в училище от януари?
Актове и фишове за нарушителите на пътя при акция на МВР
Обедна емисия
Голяма легенда на Италия с нов ключов пост
Емили Ратайковски
Пада нова треньорска глава в родната Първа лига
Страхотни новини за ЦСКА преди Вечното дерби с Левски
Феновете на ЦСКА да целуват ръка на Стоичков
Венци Стефанов атакува благодетеля на Ботев Пловдив
Любовен хороскоп за ноември
6 токсични навика, които ви пречат да бъдете щастливи (и не го осъзнавате)
Тези 4 зодии ще бъдат най-засегнати от ретрограден Меркурий
5 есенни супи с малко въглехидрати
9 стъпки от аюрведа, които трансформират живота към по-добро
Протеинова салата с кисело мляко и грозде
3.7 милиона българи са мотивирани да връщат опаковките от напитки
Превръщането на бившето руско консулство във Варна в център за култура е една добра стъпка
Мръсна вода тече от чешмите във Варна
Забраняват телефоните в училище през януари?
Зов за помощ: Създателят на Ретро музея във Варна има нужда от лечение ВИДЕО
Затварят изцяло Дунав мост при Русе – Гюргево на 4 ноември
Разкриха причината за магнитните аномалии на земното ядро
На 3 ноември 1957 г. стартира първият в света биоспътник с кучето Лайка на борда
Учени предупредиха за засилване на слънчевата активност
От Токио до Ню Йорк само за час: Започват суборбитални полети
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати