Kaufland България дава началото на имиджова кампания под мотото „Разчитайте на нас“. Нейни главни действащи лица и основен фокус са служителите на компанията. В серия от визуални формати Kaufland България представя свои служители на първа линия, като разказва какви са техните лични истории и най-силни качества в работата им. Чрез кампанията Kaufland България затвърждава своята водеща позиция както като един от най-желаните и сигурни работодатели в България, така и като лидер в сектора за модерна търговия в страната.
„Разпространението на COVID-19 и всички предизвикателства, с които се сблъскаха обществото и бизнеса, ни подтикнаха още по-ясно да осъзнаем ролята си не само на водеща компания в модерната търговия, но преди всичко на лидер в грижата за хората – нашите клиенти и нашия екип. Кампанията „Разчитайте на нас“ разкрива човешкия облик на бизнеса ни, в сърцето на който стоят именно служителите. Гордеем се с тяхната неуморна работа, висок професионализъм и личностни качества. Вярваме, че нашият най-голям успех е именно сплотеният екип, който за близо 15 години, откакто сме на пазара, успяхме да изградим и който е винаги на разположение за всяко българско семейство“, коментира Милена Караилиева, HR директор на Kaufland България.
„Разчитайте на нас“ е посланието, което служителите на Kaufland България отправят към клиентите на търговската верига. С настъпването на глобалната пандемия те поеха отговорността да останат на първа линия и да продължат работата си още по-мотивирано и отдадено, така че българските граждани да имат достъп до храна и продукти от първа необходимост. В рамките на кампанията Kaufland България показва истинските лица на своите служители и техните най-силни лични и професионални качества, които ги превръщат в отлични специалисти и им помагат да се справят както в трудната ситуация с COVID-19, така и с ежедневните предизвикателства в своята работа и личен живот. Именно служителите стоят зад успеха на Kaufland като лидер в сектора за модерна търговия в България и компания, на която българските потребители могат да разчитат.
Мотото „Разчитайте на нас“ е и своеобразен апел, с който Kaufland България се обръща публично към своите служители в знак на дълбока признателност към тях за всеотдайната им работа, ангажираност и лоялност към компанията. С превръщането на свои служители в лица на кампанията Kaufland засвидетелства своето уважение към труда на екипа си, благодарение на който търговската верига продължава да бъде водеща в сектора и да следва своята визия за работодател, в основата на която стои взаимно доверие, ангажираност, мотивация и развитие на екипа.
По време на извънредното положение Kaufland България предприе всички необходими превантивни мерки, за да гарантира сигурността на своите клиенти и своя екип и да предотврати разпространението на коронавируса. Компанията оборудва всички свои обекти в страната със защитни прегради, осигури на екипа си предпазни маски, шлемове, ръкавици и средства за дезинфекция. Всеки служител на компанията на първа линия получи еднократна допълнителна финансова премия към своето месечно възнаграждение, с което компанията засвидетелства благодарността си за неуморния труд и отдадеността на своите служители. Търговската верига има цялостна стратегия за подбор, обучение, развитие и задържане на кадри, в която водеща е грижата за хората. Kaufland осигурява на своите служители сигурно работно място, конкурентно възнаграждение, обширен пакет от 15 социални придобивки, който компанията непрекъснато се стреми да надгражда, годишни профилактични прегледи, обучения и семинари за повишаване нивото на професионалните и личностни умения, обучителни програми, програми за управление на таланти и възможности за международна кариера и знания в един от най-динамичните и конкурентни сектори. Благодарение на стратегията си за развитие на човешкия капитал, вече две поредни години Kaufland България успешно се сертифицира като Топ Работодател от независимия международен институт Top Employers institute, което е доказателство за водещата позиция на компанията като работодател в страната.
За Kaufland
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Потребителите вече не избират между магазини и онлайн търговия, а искат комбинация от двете
Климатичната среща COP30 завърши със сделка, от която много страни са недоволни
Представители на САЩ, Украйна и ЕС преговарят в Женева по мирния план на Тръмп
Защо Америка печели надпреварата при улавянето на въглерод?
След като обяви, че НАТО е в „мозъчна смърт“, Макрон предвижда и края на Г-20
Европа настоява, че има още работа по мирния план на Тръмп за Украйна
С премиерата на "Андре Шение" в Стара Загора откриха Фестивала на оперното и балетното изкуство
Цената на хляба трябва да е като в 2009 г., ако зависеше от стойността на пшеницата
След протестите идват стачките: Синдикати искат промяна в изчислението на заплатите
ОИК Варна отложи решението за отстраняването на Коцев като кмет
Легенда на Милан: В дербито с Интер няма фаворити
Реал Мадрид краде защитник на Байерн
Пол Погба: Облекчен съм, че отново играя футбол
Спалети призна, че е объркал смените
Хамилтън призна: По-слаб сезон не съм имал
Ради Кирилов и Марин Петков аут за мача с Монтана
Поверия за 24 ноември – Света Екатерина
Какви промени ви носи новата 2026 според датата на раждане
Седмична таро прогноза за 24 – 30 ноември
20 знака, че някой не обича да помага
Дневен хороскоп за 23 ноември, неделя
Таро карта за 23 ноември, неделя
Тръмп е с 1,1 млрд. долара по-беден
ИПИ: Варна е пример как образованието дава стимул за развитие
44% от брутната ни заплата през 2026 г. ще отиват за данъци
Николай Денков: Не можете да направите българския народ на луд
Заради катастрофа е ограничено движението в изпреварващата лента на АМ "Хемус" към Варна
Благомир Коцев остава кмет на Варна
Изключителни темпове и мащаби на загуба на лед при ледника Хектория
От НАСА предупреждават: Големите американски градове потъват
Пилот на United Airlines: Самолетът бе ударен от космически отпадъци
Съществуването на НЛО „вече не е под въпрос“, твърди американски режисьор
Спорите на мъха оцеляват 9 месеца в космически вакуум
Морските костенурки притежават мистериозна суперсила