IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

КЗП забрани нелоялни практики срещу възрастни хора


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Още един потърпевш
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Моята 72-годишна майка бяха абонирали за спортни новини, без, разбира се да е пращала смс за това. Тъй като тя не си чете смс-ите, се усетих чак по средата на другия месец като видях сметката. Първо помислих, че е пратила случайно, без да разбере, заявката, но случаят се повтори след 2 месеца в мое присъствие и здравата се накарах на дежурния оператор.Спряха услугата, но после видях, че са удържали 60ст. за абониране, а такова изобщо няма!!!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Значи всички останали двойно ... Така ли ?
отговор Сигнализирай
15
Потребител
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До МениджърКрайно време е "Бизнеса" да спре да мародерства и да прави бизнес (и то както трябва - коректно), а не пладнешки обири!!!
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Решението е просто-контролирайте възрастните си роднини да не ходят сами при операторите, а вие си четете подробно какво подписвате, ако ще да отнеме и половин час. Защото служителите може и да лъжат, но на хартията всичко е изложено черно на бяло.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Аз затова вече си плащам сметката по банков път, иначе всяко посещение в магазин на оператори (или не дай си боже Германос) е свързано със множество отчаяни опити на служителите да ме накарат да подпиша нещо "много изгодно". Офертата разбира се е налична само веднага, не искат и да чуят, че трябва да си помислиш хаха.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Операторите стават все по-нагли- онзи ден преподписвах договор за да взема телефон на лизинг и служителя почти насилствено се опита да ми пробута някакъв смотан интернет пакет уж безплатен, ама само за 30 дни. Внимателно прочетох какво пише, и ако до 30 дни не изпратиш смс да спреш услугата, започват да ти се начисляват по 5 лв месечно. Казах, че не го искам това, но приятелчето се оплака, че щяли да му пишат минус от заплатата... Е, взех го и го спрях със смс точно след 30 минути.
отговор Сигнализирай
11
nzim
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Аз съм към червения оператор и каквито и да са нахалници няма да се махна от тях. Всеки път като отида да си плащам сметката ми правят "лична оферта" за таблет или телефон, като ще получа отстъпка срещу "изтичащите" ми клубни точки.Правя се на заинтересован и питам дали имат 4-5 модела в наличност. Обстойно разглеждам телефоните, дори ми отварят нови кутии, преглеждам ако има и различните цветови версии. Питам ги това-онова за цените и им казвам, че ще си помисля. Винаги се хващат :)
отговор Сигнализирай
10
Мениджър
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
Крайно време е държавата да спре да задушава Бизнеса.
отговор Сигнализирай
9
анонимен
преди 11 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Омръзна ми почти през 2 месеца да ми звънят на GSM-а с предложение за нов, "по-изгоден" договор. Прекъсвам ги още на втората минута.Но се питам - защо ми звънят? Ако искам да променя договора си, ще вляза в сайта им и ще се информирам.Мисля, че това тяхно нахалство също трябва да се преустанови.Имат си достатъчно офиси, сайтове и който го интересува, сам ще ги потърси.По тяхната логика може би трябва да ми звънят и за нови телевизори, печки, колбаси и т.н.Тъпо е.
отговор Сигнализирай
8
предложение
преди 11 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Трябва нов закон. И мен се опита съответната служителка да ме набута. Закона трябва да допуска отказ от подписаният договор едностранно от клиента в рамките на 48 часа.
отговор Сигнализирай
Новини