IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Историята на битката за първия масов електромобил


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
oценяване
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
до 15 На Tesla Model S версиите са три: 60, 85 и P85 с капацитет 60 и 85 кВтч. Базовата има 302 к.с.!!!!! и може да измине 334 км с едно зареждане, докато модификациите с по-голямата батерия изминават до 425 км!!!!!! Tesla Model S- значи, че на практика ХАРЧИ ОКОЛО 4лв/100 км. Което е сериозно преимущество дори ако не броите безплатното паркиране в синя зона. Заряда е за около 6 часа в домашни условия, караш мощен съвременен и комфортен автомобил с разход 4 ЛЕВА за 100 км...
отговор Сигнализирай
12
фаст чардже
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
30 мин е заряда и е безплатен!
отговор Сигнализирай
11
колко ВРЕМЕе Нужно
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 13
за да се зареди такъв автомобил??Умниците които възторгват , ако им се наложи д ачакат по 6 часа за зарят на батериите...май няма да са такива ентусиасти !ДВГ осигурява около 2400 км преход/денонощие (с двама шофори) а този електрокар ??
отговор Сигнализирай
10
oценяване
преди 10 години
Харесвам 18 Не харесвам 6
GM показва накъде отива автомобилната индустрия, пуснат ли Американците серийно електрически автомобили с десет годишен живот на батерията, всички останали производители ще са длъжни да минат на електричество, иначе отиват в канавката. Е това не се отнася за Русията, защото тя никога не е имала автомобилостроене..., Китай също ще глътне вода, докато се осефери, ако се осефери, китайска "батерия" за автомобил, това ми звучи като оксиморон:))))
отговор Сигнализирай
9
Румбо
преди 10 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Все си мисля че кола на ток изминаваща 100км с едно зареждане на цена 15 000 долара,ще се търси много повече от такава която минава 300км с цена 35 000 долара.Може пък да се заблуждавам.Има и друг начин за поевтиняване-коли на 5-10 години да се преоборудват в електрически-дори в домашни условия.
отговор Сигнализирай
8
Кирил
преди 10 години
Харесвам 22 Не харесвам 4
До 7.Ти мисли, сравни колко е енергийната плътност на оловен акумулатор с тази на Литиево Йонна батерия.Ще ти помогна:Литиево йонна батерия: 0.85МJ/kgОловен Акумулатор: 0.15 - 0.17 МJ/kgДа сравняваш електрокар с Тесла е все едно да сравняваш Лампов Компютър с микропоцесор.
отговор Сигнализирай
7
Ей, мислете, бе
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 15
Всички се заблуждавате. Отдавна можеше да се направят ел. коли. Спомнете си електрокарите по гари и заводи. Просто никой няма интерес от това. За страните петролопроизводителки е ясно. За останалите.... ами никоя държава не може да оцелее ако се лиши от акцизите на петрол, тютюн и алкохол. За милионите нови безработни да говорим ли?
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 23 Не харесвам 11
Тесла си отвориха голяма част от патентите за свободно ползване. Тези две компании далеч не са единствените работещи по нови електрически технологии. Много е вероятно до няколко години да направят голям скок, а ако един го направи и другите ще го последват. За всички ще е по-добре така, освен за Путлерусия, която, горката, и в момента е пред фалит, а без петрола за нищо не става ;)
отговор Сигнализирай
5
До 2
преди 10 години
Харесвам 26 Не харесвам 5
Тесла дават гаранция на колата, включително и батерията за 8 години. Очакваният живот на батерията е 10 години. След 10 години, цените на батериите ще са паднали неколкоктратно.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
До Аха, ама не съвсемДа, изкупуват ти обратно старата батерия за 2500 и си купуваш нова за 5000. Само че сметни колко пари ще спестиш движението с ток.
отговор Сигнализирай
Новини