IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Защо дигиталната Netflix инвестира в недигитални билбордове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

5
Дигитален терор има
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Дигиталния тероризъм е много жесток.Новата техника позволява на опасни врагове на хроата вкл *** в човешки и други тела да провеждат жестоко вредни операции..В Момента има тежки дигитални увреждания над големи региони на Европа причинени от нова техника ..ИМА срив на защитата срещу проникващи облъчвания в кл от космоса.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Аз имам обратната политика - виждам какво ми се рекламира и избягвам да го купувам :)За съжаление, миналата година видях реклама на GoT И поради обежденията си, не можех да гледам последния сезон, докато не свършиха рекламите, но какво да се прави :(
отговор Сигнализирай
3
Vilislav
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Това щях да напиша - всеки ден минавам през стотици подобни, ама нито една не съм запомнил. Просто от цялото това рекламно нещо , от цялата тая агресия човек придобива някакъв имунитет, някакъв непукизъм и му е през оная работа какво му рекламират. Единственият билборд, към който съм се загледал е на марка автомобил, които харесвам, и то, защото ги харесвам. Към друго - не. Дори тия реклами с цицестите мадами вече не ме привличат, като знам, че не е заради мадамата, а се рекламира нещо.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До АнонименТо не трябва да ги четеш, а само да ги видиш. Човешкият мозък действа така - уж игнорира подобни неща, но набият ли ти го достатъчно пъти в главата, почваш, да искаш да видиш, какво е това.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Не можете да изключите табелите или да ги изхвърлите, не можете да привключите на друг канал"Аз пък дотолкова съм свикнал, че минавам без да ги забележа. Дневно вероятно минавам покрай стотици такива. Знаети ли колко съм прочел? Нито една. От "агресивния" маркетинг хората придобиха имунитет към рекламите.
отговор Сигнализирай
Новини