IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

В отговор на Китай: Европейските е-коли тепърва ще стават по-достъпни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Бургас
преди 1 месец
Харесвам 0 Не харесвам 1
До: анонименБръкни се по-дълбоко и ще имаш. Даже циганчетата от Индия имат прототипи с 1000 км.
отговор Сигнализирай
14
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 5 Не харесвам 0
За всички видове енергия, си съществуват пазари, по-малки или по-големи, важно е, какви са природните дадености или възможностите на дадения географски район.
отговор Сигнализирай
13
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 2 Не харесвам 0
До: Един БългаринТя и технологията за получаване на водород, не е евтина!
отговор Сигнализирай
12
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ехооооооо! Електрически(а, о), се съкращават на буквата Л и точка - ел. инсталации, ел. МПС, ел. бойлер и т.н. А "е-коли" е бактерия.
отговор Сигнализирай
11
анонимен
преди 1 месец
Харесвам 4 Не харесвам 1
Електрическия автомобил е нефункционален, ето защо и продажбите им се сринаха в цял свят последните 2 години - много добър за града, пълен провал на извънградски дълъг преход. И не, електрическия автомобил не е нова технология, това са лъжи разпространявани от разни политико-религиозни шамани - парадокса е че те са по-стара технология от ДВГ, но тя бързо е била отхвърлена поради нефункционалност.
отговор Сигнализирай
10
Един Българин
преди 1 месец
Харесвам 6 Не харесвам 0
Проблемът пред новите автомобили са безумните им цени, вкл каско и сервизна поддръжка. У нас все пак се купуват, защото автомобилите на старо станаха прекалено скъпи и разликата не е особено голяма за скъп втора срещу евтина нова. Но и полицията не си върши работата и реално с нова кола все едно нямаш кола, защото никъде не можеш да я оставиш дори и с каско, което Алианц или ДЗИ прпсто не плащат.
отговор Сигнализирай
9
Един Българин
преди 1 месец
Харесвам 1 Не харесвам 1
До: Teo Метамът отдавна е бутиково гориво за хора с високи възможности. Можеш да си лупиш на старо, но е много скъпо да я караш - напълно безсмислено. Когато пуснат евтини коли на водород и можем да си го произвеждаме от слънцето ще е далавера, защото батериите на електричките се скапват прекалено бързо при текущите технологии. Иначе като цяло съм съгласен с Ицо - само интелигентен човек може да гледа извън дизел , пропан-бутан и бензин. Просто в момента изобщо не си струва.
отговор Сигнализирай
8
Христо Христов
преди 1 месец
Харесвам 6 Не харесвам 0
Ще намалят заплатите на работниците ли?
отговор Сигнализирай
7
Teo
преди 1 месец
Харесвам 4 Не харесвам 3
Имам един въпрос - защо се спря производството и употребата на едни от най-чистите автомобили - тези с фабрична метанова уредба? Каква е причината? Факт е, че генерират на половината вредни емисии спрямо бензина и дизела. Отделно горивото е мнооого достъпно. Защо ни набутват електрическите автомобили, след като си нямаме на идея колко енергия и вредни газове са отишли за производството им, както и от къде идва енергията за захранването им.
отговор Сигнализирай
6
Itso
преди 1 месец
Харесвам 4 Не харесвам 8
до 2 - електрокарите ги купуват инженери и хора можещи да си ги поддържат. Естествено за останалите гроздето е кисело а хората с електрокарите са "болни мозъци" . Почти всички изобретатели и откриватели на революционни идеи са били обявени в началото за "болни мозъци", вещици, откачалки от простолюдието.
отговор Сигнализирай
Новини