IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Първият Boeing 787 Dreamliner заминава за Токио


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

28
offline
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
някои тук чупят *** направо... :)))
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
И тук ***, правещи се на експерти ръсят мнения: Еърбъс нямал шанс, Боинг нямал шанс ха-ха, сигурно всички тези "експерти" бачкат в Боинг или Еърбъс. *** глупаците, оправиха си техните проблеми и тръгнаха да погребват Еърбъс и Боинг. Абе ***, гледайте си вас, Боинг и Еърбъс ги оставете, те ще се оправят.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Напротив, има проведени изследвания, които показват че авиацията има нужда именно от по-малки и по-ефективни самолети. Боинг и в момента се справя по-добре от Еърбъс.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 10
Но 19 е казал цялата истина по въпроса: Боинг просто няма шанс срещу Еърбъс и този 787 е последният отчаян опит да си върнат част от загубения т пазар. Ако опитът е неуспешен, това ще е краят !Между другото, примери за успешен модел, който " да извади от калта " фирмата има в автомобилостроенето много. Пример: Ситроен BX.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Има си международни организации, които регламентират изискванията, на които трябва да отговарят пътническите самолети. И руските и американските се правят по едни и същи стандарти, само че руснаците за последните 20 години са произвели цифром и словом 50 (петдесет) бройки нови самолети, докато Боинг и Еърбъс всяка година произвеждат по над 150.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
Не разбирам нищо от самолети макар да съм летял доста, за съжаление само на стари консервени кутии, ТУ, АН, Боинг 737, 777, 747, Еърбъс 319, Фокър 70, 90, АТР ... и т.н.,все на минимум 15 годидни, та исках да споделя, че това "Dreamliner" малко звъчи обезпокояващо и несигурно. Лично мнение разбира се. Ако някой ден полетя и на такова ново нещо, ще пиша по-подробно.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
:))) Не се ядосвай, майоре, нали си чел в Библията - 2/3 са плява, минават и заминават.
отговор Сигнализирай
21
майор Том
преди 13 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
"бих изчакал 5-10 години преди да се кача""по добре първу други да тестват технологията""първо да видим дали няма да закапят от небето като круши""трябва време за да, разкрие своя потенциал""Ще дам път на други по смели и ентусиазирани да минат пред мен на опашката"Вие сте полудели... Този самолет лети интензивно от 2 години - днес е първата продажба, не първия полет!
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Много акъл,много мозък из форума и все от "специалисти".А всичко е много просто,конкуренцията ражда новостите,новите технологии и никоя световноизвестна фирма няма да рискува реномето си,пускайки на пазара необезопасен и несигурен самолет.Но първото място по глупост печели според мен титанолеяр 9.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 15
"Самолетът е с новости, които историята на авиацията не познава" ,"по изявление на американската компания самолетът притежава най-големите в сравнение с конкурентите илюминатори, както и най-чистия въздух в салона". Мисля че от Боинг още не осъзнават, че Еърбъс си смота и само безкрайно голям фен на марката или шеф на държавна авиокомпания срещу тлъста комисионна под масата би предпочел Боинг пред Еърбъс.
отговор Сигнализирай
Новини