IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Първият Boeing 787 Dreamliner заминава за Токио


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

8
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 17
Брех много ентусиазъм акто става въпрос за хамерикански техники. Руснака или китаеца като каже, че е създал нещо, то веднага се обявява за пропаганда...
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Каквото и да си пишете икономическата целесъобразноност е бъдещето на авиацията! Сигурно ще има жертви, но в крайна сметка бъдещите поколения ще се возят по евтино на самолет!Развитието на автомобилния транспорт също взима много жертви!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Аз не бих искал да бъдя от жертвите в името на развитето на науката! Ще дам път на други по смели и ентусиазирани да минат пред мен на опашката!Лошото е, че някой път като пътуваш нямаш избор с какъв самолет искаш да летиш...
отговор Сигнализирай
5
авиатор:D
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
на всяка една добра идея или иновация и трябва време за да, разкрие своя потенциал
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 17
Airbus спечелиха битката за този размер самолети и Boeing сега ще лапат мухите десетилетия наред. Относно "потресаващите" иновации - айде първо да видим дали няма да закапят от небето като круши тия 787-***, па после ще се прехласваме!
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 8
1, в А380 също има доста копозитни материали, но си прав, че е по добре първу други да тестват технологията на пластмасовите самолетчета :-)
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Прав му път...
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 12
2007-*** година един от уволнените инжинери на Боихг разкри доста недостатъци на новата технология. Вярно е, че самолетите са по леки и пестят повече гориво, но композитните материали горят по лесно и с вреден пушек за разлика от алуминия. При светкавици по не се образува фарадеев кафез около самолета и уредите могат да се повредят по лесно и т.н.Аз бих изчакал 5-10 години преди да се кача на такъв самолет!
отговор Сигнализирай
Новини