PlayStation надмина конкурентите си по разходи за телевизионна реклама отново, след като оглави списъка и през октомври и септември, пише VentureBeat.
Това сочи нов месечен доклад за разходите на марките за игри, извършен от GamesBeat и iSpot.tv след анализ на излъченото по над 7 млн. "умни" телевизора в цял свят.
Изследването сочи, че индустрията за игри е увеличила разходите си за телевизионна реклама до 118,5 млн. долара през ноември тази година от 102,3 млн. долара през октомври. PlayStation продължава да доминира, като дава близо половината от средствата на индустрията за такъв тип реклама. След нея се нареждат Nintendo и Xbox, които са с почти сходни дялове.
Като цяло 31 марки са излъчили 119 реклами над 24 500 пъти, генерирайки впечатляващите 5,9 млрд. телевизионни гледания.
PlayStation е начело с похарчените 52,2 млн. долара за 16 рекламни спота, показани 5200 пъти и генерирали 1,9 млрд. телевизионни рекламни импресии. Рекламата с най-голям бюджет за позициониране (11,5 млн. долара) е “Star Wars Battlefront II: Heroes Are Born”.
Nintendo е увеличила над два пъти разходите си за телевизионна реклама от октомври до ноември - до 23,1 млн. долара. Марката е излъчила 27 реклами над 7600 пъти и е генерирала 1,4 млрд. импресии. Нейната най-скъпа реклама от гледна точка на позиционирането (4 млн. долара) е “Get Together With Great Games”, която промотира конзолата Switch.
На трето място е Xbox с 21,9 млн. долара бюджет за телевизионна реклама. Той е похарчен за 5 реклами, които са излъчени 2200 пъти, генерирайки 841,2 млн. телевизионни импресии. “Feel True Power”, която включва музика на Кание Уест, е най-високобюджетната реклама на компанията. Фирмата е платила 19,2 млн. долара за излъчването ѝ.
Четвърта в класацията е Blizzard Entertainment с около 4,3 млн. долара бюджет за реклама в телевизията, а след нея се нарежда King - с 2,2 млн. долара.
Още подобни материали четете в Investor.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Възможността за отпадане на някои мита окрили щатските индекси
ЕНП залага на крайната десница за разхлабване на екологичните разпоредби в ЕС
Кадър на деня за 5 ноември
Просрочените потребителски задължения в САЩ се увеличават заради студентските заеми
Нагел от ЕЦБ отхвърли идеята, че инфлацията се установява под целта от 2%
"Милан" и "Интер" придобиха градския стадион "Сан Сиро" за близо 200 млн. евро
Защо виждаме петна пред очите
Helpbook: Отрязаха здрави тополи до метростанция в София
Вселената изпраща знаци на четири зодии на 6 ноември
Три кристала за чиста енергия в дома
Късна емисия
Краят на хегемонията наближава: Лудогорец е посмешище, а Левски лети
Велика вечер за Брюж и провал за Барса: Каталунците се спасиха от тотален провал в шоу с шест гола
Няма как ЦСКА да е аутсайдер срещу Левски
Обрат и драма в Баку: Челси стигна до 2:2 срещу Карабах
Шампионска лига започна с огромни сензации
От Лудогорец: Имаме сили да се противопоставим на Ференцварош
Дневен хороскоп за 6 ноември, четвъртък
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Лесни трикове за намаляване на кортизола
Британското посолство отговори на Борисов за "Магнитски"
Желязков: Работодатели, синдикати и правителство могат да работят само в своята пълнота
Варна отбелязва Нощта на театрите с концерт и марка с лика на Добри Христов
Българин е ранен в Косово
Талантите на Черно море до 14 г. победиха лидера и излязоха на първо място
Пияни и дрогирани шофьори ще плащат чуждата кола, с която са направили престъпление
Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход