Twitter забрани политическата реклама, Facebook – не. За какво става въпрос чисто финансово, какви приходи генерира Twitter от политическа реклама?
„Изпълнителният директор на Twitter заяви, че от политическа реклама за Европа за 2018 г. са направили около 3 млн. долара. Не даде данни за САЩ, но практически от политическа реклама не генерират много приходи“, каза в предаването „Брюксел 1“ IT специалистът Борис Колев.
В САЩ Twitter е най-разпространената социална мрежа, с най-голям брой потребители и бройката расте сред по-младите и по-образованите, които обичат да избягват случайни новини. Ако включим и САЩ, каква цифра ще получим като приходи, които Twitter генерира?
"Подобна, тъй като философията на създаването на Twitter е не да бъде рекламна платформа, а по-скоро за обмен на свободни идеи, докато Facebook е малко по-различна платформа, коментира експертът по киберсигурност Спас Иванов.
„Там, при 66 млрд. долара оборот годишно и 0.5 %, които ще бъдат гарантирани от политическа реклама, според Зукърбърг, вече говорим за 330 млн. долара на година. Въпреки че това не е много за Facebook, не е цифра, която може да изкриви финансовият резултат или да повлияе на цената на акциите. Т.е. политическата реклама във Фейсбук е 0.5 % от оборота",
Гледайте Брюксел 1 по телевизия Bulgaria ON AIR в събота от 17:30 часа
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.