1. Пълнее се от шоколад!
Защото шоколадът е изкушение, на което трудно можеш да се наситиш, действително при свръхконсумацията му може да се качи някой килограм. Но едва ли нечие напълняване може да се дължи само на консумацията на шоколад! Това зависи от хранителния и двигателния режим въобще. Ако има прехранване по принцип и липса на изразходване на енергия, то ще се напълнее. Но ако храненето е балансирано и консумацията на шоколад е умерена, не би следвало да се отрази на фигурата ви, даже напротив! Изследователи от Калифорнийския университет открили, че хапването на редичка 60-70% какаов шоколад ежедневно в продължение на пет дни подобрява метаболизма и дори вталява. Вярно, това не е рандомизирано проучване, но пък освобождава от чувството за вина...
2. Шоколадът води до акне
Ако някой ви препоръча да спрете консумацията на шоколад заради появилите се пъпчици по лицето ви, то трябва да знаете, че новите научни изследвания не откриват такава връзка. Според дерматолога Даяна МакШайн от университета Дюк, САЩ, години наред специалистите са поставяли тази забрана на пациентите си с акне без основание.
3. Шоколадът ще ми вдигне кръвното
Има марки шоколад, които съдържат 18 мг кофеин на 100 грама, но при повечето неговото съдържание е до 9 мг. Това означава, че съвсем спокойно може да се насладите на кафето си с парченце шоколад и кофеинът няма да е в повече от обикновено. Ако при вас има риск от повишаване на кръвното, то пак може да си позволите парченце шоколад. По-важното в случая е да ограничите другите източници на кофеин.
Още полезна информация за храните и здравето може да прочетете в Puls.bg

Новите данни за инфлацията в САЩ помрачават настроенията на Wall Street*
BNP Paribas: IPO-тата на технологични компании в САЩ подхранват апетита и в Европа
Лято 2026 - свободни места за летния сезон в България все още има
Потребителските цени в САЩ са достигнали най-високото си ниво от три години
Платформа на БАН отваря вратите за българския бизнес с готови AI модели
България в индекса „Богатството на народите“: Икономиката расте, но държавата е слаба
МВР хвана десетки пияни и дрогирани шофьори само за ден
Обвиниха 7 души и 2 компании за огромния пожар със 168 жертви в Хонконг
Нургюл Салимова: България може да изгуби талантите си, включително и мен
Украйна: България не ни дава безплатна военна помощ
НИМХ обяви жълт код за интензивни валежи за 16 области в четвъртък (+КАРТА)
Над 1300 литра нелегален алкохол са иззети при акция край Петрич
Славия започна лятната подготовка с пет нови попълнения
Стана ясно кога Левски и ЦСКА ще спорят за Суперкупата на България
Бивш кандидат за акциите на Локо Пловдив става собственик на друг пловдивски клуб
Звезди на Челси се появиха в новия клип на Мадона
България отново без съдия в елита на УЕФА, Кабаков и Гидженов остават в Категория 1
Жозе Моуриньо се сбогува с Бенфика и се завръща в Реал Мадрид
Експлозия от десени за лято 2026 (+Снимки)
Погрижете се за домашния уют с шест ТОП сезонни оферти от HomeMax
Коста Каракашян завършва юбилейния пети сезон на Karakashyan & Artists с наградени спектакли и международни участия
Най-доброто упражнение за гърба това лято не е във фитнеса
Летен хороскоп за всяка зодия
Маги Джанаварова и нейната „Лудост“
Ударен от дрон кораб пристига във Варна
Американските самолети се връщат в България
Приключи финалния турнир по шахмат за VIII-X клас от Ученическите игри във Варна
Цветелин Чунчуков удължи контракта си със Спартак Варна
Директорът на "Евровизия": За нас е много вълнуващо, че конкурсът идва в страна, в която досега не е бил
В Слънчевата система може да е имало още две планети гиганти
Започнаха първите изпитания на „еликсир на младостта“ върху човек
Край Шанхай заработи първият подводен център за данни, захранван от вятър
Планетата е заплашена от екстремни горещини и хаос
Тези места гъмжат от хищници със зъби: Регионите, където акулите атакуват най-често
НАСА обяви екипажа на „Артемида III“: Четирима астронавти, сред които и първият европеец