IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Реформа в европревозите – въпреки съпротивата на България


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
Бай Иван
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
На ви демокрация ,на ви евроатлантизъм,искахте ги ,получихте ги ;) !!!!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Парламентът и властта всеки ден тормозят гражданите с лудите си идеи и с лобизма си. Вече трудно се разбира, дали от ненормалност, или от лобизъм, всеки ден тормозят гражданите на България. Може би съчетават и двете, с превес на лобизма, за да получат някой лев. Всеки ден подаряват коледен подарък на някой картел, олигарх или масон. Сега дали концесия за лигнитни въглица за ТЕЦ. Нали Европа ще ги затваря? Нормално ли е това? Нормално ли е да рекетират с бонус-малус всеки гражданин?
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Нали нашите евродепутати се били преборили с европейските правила? Кой излъга? Кои са евродепутатите лъжци? Всички. Безполезни калинки, вземащи хиляди евро за лъжите си.
отговор Сигнализирай
31
Въпреки съпротивата
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Хааааахаха......те ви Европа.Дават пари, но искат и правила.Така ще стане и с тецовете и вредните емисии.България няма лични интереси.А и в случая са прави.Стига с това висене в кабините....
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
За статут на командирован работник се изисква междудържавен договор или междуфирмен от фирмите на заинтересованите държави по които ще се определи целта на командировката,место,времетраене,условия на труд,часово заплащане,осигурени предложения за извършване на определените работи,норми по ТРЗ и изискващите категориите за видове труд,видове надбавки/добавки според условията и норми за безопасност на труда,по начин на изпълнение задачите-срок,пред/срочни,норми раб.време-платен отпуск,цени услуги.
отговор Сигнализирай
29
iceblast88
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
относно транспорта,отговора се влачи 4-5 часа докато мине през цялата верига.Накрая ти товариш,фирма Ф изпълнява поръчката и я транспортира до склад на фирма Х,а тя с брандирания камион я доставя последните 10 км до клиента.Така клиента доволен,че ползва лицензиран транспорт.А реално всички по веригата са взели не малък процент за това,че просто са предали поръчката по надолу по веригата Сега с тази промяна, просто фирмите от 5 ще станат 20 и за реалния извършител на работата ще остава по малко!
отговор Сигнализирай
28
iceblast88
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Ще ви кажа нещата как стоят от другата страна на въпроса. В момента когато трябва клиент да организира транспорт от България до неговата страна: Той поръчва транспорт на фирма Х, тя прехвърля поръчката на фирма У след като си задържи част от парите, фирма У дава на фирма Т и пак прибира част, фирма Т пуска поръчката към фирма Е, а фирма Е я пуска като обява и се приема от фирма Ф. Фирма Ф е реалния изпълнител, прибира най малко пари, а върши цялата работа. Когато ти се наложи да зададеш въпрос .
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
KVO STE SE ZAGRIGILI?EDIN SHOFIOR POLUCAVA POVECE OT LEKAR,UCITEL E PO-LOSHA DARGAVA OT BALGARIA NEMA.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
на банкянския папуас трябва да се направи паметникубеца на съвременна българия
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
герб - всекидневно убиват българия всички са за панделата
отговор Сигнализирай
Новини