IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Реформа в европревозите – въпреки съпротивата на България


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
ПОБЕДА
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 3
Герберастите в европарламента се биеха в гърдите,че са постигнали победа. Хайде сега да ги видим? Те винаги имат оправдание и сега пак ще го намерят.Все ЕС им е виновен, ама цицат яко пари иначе по европроектите. По-добри условия на труд, ама нашите т.нар. бизнесмени ни ги искат,защото е лесно да говориш кяк няма кадри, ама не искат да подобрят условията на труд. След нашето "успешно" председателство дума не са обелва за австрийското. Защо ли?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
въй въй това ли е пазарната икономика свободната търговияоще ли има наивници дето се връзват на тия приказки за ***.лоум.ницинароде освестявайсе- в евросъюза мислат само за себе си и за мошениците дато ни управляват- останалите да духат супата
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Май се получи:Кой ти пита мнението?
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
Е как така? Нали разБойко каза че това няма да стане?
отговор Сигнализирай
10
iceblast88
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
До ХаралампиевА защо си мислиш, че българска фирма ще може да си позволи тези разходи? Ако за транспорт на дадено нещо се дава от клиент цена от 1000 евро, докато стигне поръчката до теб са накачулени вече 9 администратора които са прибрали процент и за теб остават 300 евро и всички разходи. А другите са прибрали 700 евро за това, че са поствали обяви в сайтове където се обвяват поръчки. Така се поддържа изкуствено висок стандарт,без да ти се налага да издържаш голяма армия в поробените страни!
отговор Сигнализирай
9
iceblast88
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 3
След тези промени ще има 30 фирмички по веригата, всеки ще си стой в държавата и голямата печалба пак ще остава за западната фирма. Просто ще има извинение и за по високи цени към клиентите си и да натиска за по ниски цени под-изпълнителите. То и сега по веригата има накачулени 8 маймуни и 1 работещ. Скоро ще е 27 маймуни и 3 работещи. Просто на запад стандарта се вдига, а нашата производителност не стига за да се компенсира този ръст в стандарта, затова трябва да ни дерат повече.
отговор Сигнализирай
8
iceblast88
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 3
Цялата история се прави за да може да се легализира робството в което са изпаднали Източно Европейските фирми. Сега няма да може да се взимат дълги курсове, а ще са кратки - до съседни държави. Така големите фирми на запад които само взимат поръчки и пренасочват към под-изпълнител ще имат лоста да набиват клинци и да режат още повече цените. Единствената промяна ще е, че вместо с 10, вече ще работят с 30 под-изпълнителя. Сега клиент от запад поръчва транспорт и пристига камион на 10-та фирма.
отговор Сигнализирай
7
До Харалампиев
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 8
Като си мислиш че е толкова печелившо взимай 10 камьона на лизинг и ставай милионер.Не ти държи нали.Толкова лесен сектор не е както си мислиш в транспорта трябва акъл и много работа.Но просто западните политици изгонват конкуренцията.Това са свестни политици.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 3
Хората докато обсъждаха и решаваха проблеми, нашият министър пиян и дрогиран, в работен ден, беше зает да си убива детето със шейна собственост на превозвач от Пловдив, в явен конфликт на интереси.
отговор Сигнализирай
5
Харалампиев
преди 6 години
Харесвам 34 Не харесвам 19
Пак *** изказвания, за пореден път се уверявам, че шофьорите са *** в 80% от случаите. Хората искат по-добри условия за тях, за сметка на чорбаджията им, но малумните роби си защитават господаря. Хората ви казват, по-големи заплати за вас, спане в хотел през уикенда, баня тоалетна. Кучето иска да спи в кабината и да ходи в най-мизерните *** на магистралите, за да може господаря да кара Бугати, Бентли и Ферари. Сетете се кой кара новото Бугати в България, но няма 40 50 евро за хотел.
отговор Сигнализирай
Новини