IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

В ЕС постигнаха съгласие по пакета "Мобилност", за нас – неприемливо


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

68
Мислещ
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Цаката вече му е намерена. Ще се прави една фиктивна фирма в Германия или Франция, и камионите ще се регистрират там. Това е удар, не толкова срещу шофьорите, колкото срещу чуждите спедиторски фирми които имат огромни бази тука. Това ще закрие хиляди работни места тука, и ще ги премести отново в Германия.... А хората, които досега са работили тука, ще трябва или да емигрират, или да са безработни. Това целеше Макарона и го постигна.
отговор Сигнализирай
67
Шофьор
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Далаверата е че българския съд не работи, работиш по 70 часа седмично! Но видиш ли ти си в нарушение, а и не можеш да докажеш нищо, защото пред съда ни няма доказателства , нито тахо карта, нито твоята дума! Съда ни работи само с документи! По този начин робовладелството в практика и мафията тържествува. Цацаров и Гешев са глухи и слепи, тарикатите си имат роби! Осигуровки на Мин заплата и плащане на смешни данъци. Мафия наречена България. Радвам се на решението от ЕС.
отговор Сигнализирай
66
Шофьор
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
До всички неразбрали пет реда! Ако камьона е с примерно Латвийска регистрация, караш 4 седмици, прибираш се в България. Караш нови 4 седмици, прибираш камьона в Латвия и шофьора се прибира пак в България, ако е командирован от България! Т.е. на всеки 4 седмици командирован с български договор се прибира в България. Много хитър ход срещу мафията тук... Относно берачите на ягоди в чужбина тях не би трябвало да ги връщат, защото ги осигуряват там с нормално почасово заплащане...
отговор Сигнализирай
65
@@@@@
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До коментар с номер 58 ,, знаеш ли какво искам да спечеля аз лично , ще ти обясня - аз половината си живот съм работил за такива измислени герой като теб (така съм си избрал ) . Хората там си пазят хляба . Я ми обясни ти лично на мене колко от нашите транспортни БГ фирми са конкурентни на тяхните , че каруците ви са здрави ли , че отношението ви е коректно , или че спедиторите ви са собствените ви жени ???. И се пази че дългото седене в кабината спарва мозъка.
отговор Сигнализирай
64
Хахахахаха
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
българия пак в глуха линия.
отговор Сигнализирай
63
бай ганю
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
малко ще боли в началото но балканския изобретателен ум ще му намери чалъма
отговор Сигнализирай
62
бл.134 в Зап. парк
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
А, добър ден ...събудихте ли се !!!!
отговор Сигнализирай
61
Дарвин философ
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Най -много ще пострада бизнеса ще се вдигнат транспортните тарифи...
отговор Сигнализирай
60
АМИ , ПРАВИЛНО!
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
ПРЕДПОЧИТАМ МУТРИТЕ , ПРЕД КОМУНИСТИТЕ!МУТРИТЕ РАЗБИРАТ ОТ БИЗНЕС И ПАРИ!КОМУНИСТА ---РАЗБИРА САМО ОТ КРУШОВСКО ДЪРВО..!
отговор Сигнализирай
59
РАДОСТИН
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Много съм радостен от победата на правдата над БГ-Мутрите.Кабините на камионите не са хотелски стаи и не са предназначени за спане - те са ламаринени бараки, които предпазват шофьорите от дъжд, вятър, студ и пр. Това, че българските мутри станали собственици на малки фирми за нещо като транспорт и извършващи издевателства над своите работници, каращи ги да спят в ламаринени купийки, без отоплеение и т. н. е за да печелят на гърба на работниците си.Вън МУТРИТЕ от Европа.Начело с Главната Мутра
отговор Сигнализирай
Новини