IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Анализаторите са категорични: Песента на дизела е изпята!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

99
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До 112Нищо не ти е ясно. Влез в мобиле.де виж колко дизел коли има на пазара и колко бензин.И там карат яко дизел защото е по-добър агрегат в момента. Другото са празни приказки. Преди 15 год почнаха същата атака срещу бензина и го изместиха . Всички твърдяха че дизел няма как да бие бензин, факт е би го. Сега атакуват дизела след 10 год всичко ще е ток. решено е.
отговор Сигнализирай
98
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До до CDIМного хора в София се отопляват на твърдо гориво и то не само в кварталите Левски и Хр. Ботев. В много от старите кооперации в центъра на София, които не са към Топлофикация, хората се отопляват с локални инсталации в апартаментите си, които са на твърдо гориво.
отговор Сигнализирай
97
seira
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
ПРЕЗ 20010 г. ФОЛКСВАГЕН ВОЗИХА БАБА МЕРКЕЛ С ЕЛЕКТГРОМОБИЛ С ПРОБЕГ 600 км С ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ, А 1 000 км ПРОБЕГ Е НА ДРУГА ФИРМА - ЗА ЛИМУЗИНИ!СУПЕР ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ СА СЪС ЗАРЕЖДАНЕ ПО-МАЛКО ОТ 10 мин. - ПОТЪРСЕТЕ!!!ВИЖДА СЕ КРАЯ НА ДВИГАТЕЛИТЕ С ВЪГЛЕВОДОРОДИ...
отговор Сигнализирай
96
бай петко
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
бъдещето е във водородните коли там отпада проблема със зареждането и живота на батерията колкото до замърсяването ТЕЦ-те имат огромна заслуга за това... разбира се до 10г в ЕС няма да има работещ ТЕЦ и ние понеже сме умни се отказахме от атомната енергетика...и ако сега ви се струва скъп ток-а само почакайте... но това е друга тема
отговор Сигнализирай
95
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
А защо никой не отваря дума за милионите тежкотоварни камиони? Те как ще превозват по 24 тона.Да вярно е че има електрически леки коли с 600 к.с. но с камионите нещата са други.Само батериите ще тежат 10 фона сигурно!
отговор Сигнализирай
94
?
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
по публикацията работи - наивници, *** подигравате ли се с посетителите на сайта!?
отговор Сигнализирай
93
do 137
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
А с какво карат камионите в Осло?
отговор Сигнализирай
92
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До до 134 Колкото и да е ти е добро "турбото" динамиката на дизела при ниски обороти на двигателя е по добра. Така е при всички стандартни автомобили бес електрически турбокомпрсори. Просто налягането в цилиндрите е много по високо.
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
До Анонимен . Бъдещето никога не е било очевидно. Електрическите двигатели са добри само ако се пренебрегне общата картина. Произвовството на батерии е едно от най екеологочно вредните. Да не говорим за рециклирането. Електричеството също трябва да се произвежда. Аз бих спорил кое е по екологично и ефективно: кола на сгъстен натурален газ или електрическа с енергия от централа на газ.
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Тръмп вече отмени глупавите изисквания на Обонго за икономични двигатели. Произвидителите на дизелови машини ще се пренасочат към САЩ. Електрическите задвижвания имат бъдеще в градовете. За дълги пътувания има още много да се работи.Няма инфраструктура , зареждането е бавно и ако се изтощи батерията единственото разумно решение е теглене. Не знам защо не се работи по варианта със сменяеми батерии?
отговор Сигнализирай
Новини