IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Анализаторите са категорични: Песента на дизела е изпята!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

79
RE
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Бензиновата смес може да се движи между 1:10 до 1:14. При директното впръскване постигат по-добри резултати, но само при слаби натоварвания. Т.е. както от ФВ писаха, не могат да свалят повече разхода на бензиновите мотори и от там не могат да снижат нивата на въгл диоксид. Пускат нова кубатура 1.5, но това няма да реши проблема. При дизела качеството на сместта може да се движи в много по-големи граници и от там идва икономията. Фолксваген уж ще спират дизелите, а пускат съвсем нови двигатели.
отговор Сигнализирай
78
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Аз имам BMW 525d 2002год. модел, вече 7ма година го карам и до сега никакви сериозни проблеми не съм имал. Сега едната дюза почна да прави проблеми и трябва да се смени, оказа се че имам и подгревни свещи за смяна. Майстора скъса едната в двигателя, сега ще видим как ще я вадят. Ако нещо се усложни и кажат голяма сметка може би ще хвърлям колата. Едва ли ще си купя отново дизел. Постоянно мислиш коя нафта е хубава, коя не. Добавки, скъпи масла..
отговор Сигнализирай
77
RE
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Не съм фен на някакъв вид гориво. Това е незряло. Един запява против дизелите и овцете му припяват. От това което аз следя, мога да ви кажа, че бензиновите двигатели ще имат големи проблеми и то много скоро. Фолксваген вече намекнаха, че ще е проблем да покрият следващите еко норми с малките турбо бензини, защото се оказва, че харчат повече от атмосферните със същата мощност. Аз им се чудих още отначало. Лошото на бензиновата технология е, че качеството сместа (гориво/въздух) е силно ограничена.
отговор Сигнализирай
76
Така е
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Тука налазиха пишлемета знайковци от мобиле бг. и изместиха темата.
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Много ги осложниха дизелите.. вече не си струва да се кара и подържа дизел. Скъпи дюзи, турбини, купища системи и филтри за чистене на отработените газове. Вкарват *** в двигателя за повторно изгаряне.. реално съсипват двигателите само и само да не излязат *** във въздуха. Колите ще са електрически и бензинови, само камионите ще останат дизел. Това можеха да го направят още преди 20 години, ама вече като няма на къде..
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Mazda са решили да наблегнат на дизелите. А на ФВ като им гледам гамата двигатели и тези които ще излизат скоро, дизелите им са станали дори с два повече. Защо ми говорите празни приказки преди да сте проверили! Аман от селянчета с астрички с АГУ!
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До до 109Защото ***..нали, винаги гледа да му е евтино...:))Това околна среда...това, да гледа малко по-далече в бъдещето...няма такива работи :)
отговор Сигнализирай
72
Питам
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
За Русия няма такъв проблем.Те така и не можаха да произведат дизел за лек автомобил, а и държава голяма , въздух много.А и да питам ,де ще деваме нафтата която се получава при добива на бензин? Ако ще я изливаме в морето, бензина става двойно по скъп.
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Тука има пълни неграмотници. В състезанията като - 24ч на люман, ВТСС, Немския шампионат от години карат с дизелови агрегати! Бензина отдавна го изхвърлиха на ***. Просто не е конкурентен по никакъв начин. Сега защо решиха да атакуват точно дизела...Това вече са доста големи политически теми :)
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Ако щеш с три Пасата ходи до Германия. Няма как 1.8 бензин да е икономичен на 1.8 турбо дизел. Дизела ще те бие във всички посоки. По голямо ускорение на ниски обороти, по икономичен мотор, по евтин дизел. Няма как да си конкурентен на дизела . Ако си конкурент на дизела в една кубатура значи си загубил битката с литрите :)
отговор Сигнализирай
Новини