IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Трудни за обслужване, капризни коли... Защо да не си купувате Tesla?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

63
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Най-лесен за подръжка за всички времена е АЗЛК-то, без значение от модела. Трябват ти чук, клещи, пирони, бормашина, тел, застраховка живот и мнооооооого креативност.
отговор Сигнализирай
62
Handel
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Направо да паднеш! Гледам и не вярвам на ушите си! Правдива статия за зелените мошеници? Не може да бъде!
отговор Сигнализирай
61
до 67
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Водача и пасажера се отопляват с маслен радиатор с 21 ребра, 1.8кв, а за пътниците на 2рия и 3тия ред е монтирана акумулираща печка 4кв. В случай на повреда е предвидено и парно на пелети.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Анонимен 67Да, ще издържи.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Tesla Model S е супер, но... аз си предпочитам Mercedes S-Klasse, пичове. А, наздраве за будителите!
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Как се топли зимата това чудо при минус 10 градуса?Дали ще издържи и да ме топли ,и да ме вози?
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Анонимен 55Лятото, с климатика S-kata със 110-115 km/h си миниваш спокойно 480 км. И ако имаш зор да зареждаш, за 30 минути, на бързото зареждане, спокойно зареждаш за още 300 км. Ако имапш нужда от повече,препоръчвам Range Rover - много удобни са, макар да горят малко повечеко, ама друго си е.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
"И само някой да е казал "СОЛАРНИ ПАНЕЛИ И ВЯТЪР", от години се занимавам професионално с възобдновяеми източници и достатъчно добре разбирам, защо нямат приложение за толкова енергоемка индустрия."Не знам приятел. Работя за Vestas и вече от година имаме 10 MV генератори на пазара. Излиза около 8-9 пъти по-евтино от който и да е АЕЦ, а това е само базовата цена. Подръжката е едва няколко процента, от това, което е за другите. А вече се готвят 16 MV, на още по-ниски цени.
отговор Сигнализирай
55
Краварска факла
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
дай купчина пари да изгориш в модерната душегубка
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Накрая всички мозъчни тръстове които похарчиха милиярди ще се обединят около тезата че от кола на газ по добро няма - питайте таксиджиите по голями експерти по коли от тях няма :)
отговор Сигнализирай
Новини