IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ethiopian и Lion Air: Две катастрофи, две авиолинии... Самолетът – Boeing 737


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

68
Боби
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До VПринципно съм съгласен с теб, но за съжаление Титанът е МНОГО КАПРИЗЕН МАТЕРИАЛЗа да получиш титанова заготовка без цепнатини освен свръхмощна електрическа пещ ти траябва и ... ВАКУМ - да колкото и да не ми се вярваше и на мен за да се получи качествен Титан пеща се поставя във огромна камера от където се източва въздуха.Колкото по-голям е диаметъра на перката толкова повече е вероятността за микропукнатинаЗа това всички перки на хеликоптери са композитниИ на новите самолети
отговор Сигнализирай
67
V
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Повярвай ми този вид части е много по добре да са от титан .А карбона е много подходящ при крилете и фюзелажа .Също като при въдицата и стика за голф ще са устойчиви на огъване във всички посоки. Но все пак е добре отдоло да има и нещо твърдо щото ще го пробие много малко камъче ;) Не искам да ти обяснявам какъв е принципа .много е дълго а и нямам знаци ;) ПО ДОБРЕ Е ТАЗИ ЧАСТ ДА Е ОТ ТИТАН ;)ако е направено както трябва няма и да е по тежък .Но такава чат найстина трудно се прави качествено ;)
отговор Сигнализирай
66
До №63
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
До А беЧовече, "Ethiopian" e много солидна авиокомпания, а самолетът е съвсем нов. Ти в кой век живееш, в какви категории мислиш? Какво знаеш за пилотите - националност, квалификация? Ясно, че нивото ти е "Голф". Само се хабиш да раздаваш рехавата си мисла!
отговор Сигнализирай
65
Боби
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До VПерките реактивния двигател на самолета изпитват колкото и да не ти се вярва само две сили Съпротивление на въздуха докато се движат в кръг аеродинамичните плоскости по формулата на Бернули създават сила напред(от тяхна гледна точка е нагоре но това са подробности)Центробежна силаПоследната постоянно изправя перката и тази центробежна сила се трансформира отново в тяга а съпротивлението на въздуха се опитва да изкриви перката не на страни както си мислиш а напред по посока на движението
отговор Сигнализирай
64
:)
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Самолетът е превъзходен! Проблемът е в новите и сложни системи, пилотите са обучени да работят с тях, но не са свикнали! Има множество оплаквания от пилоти, че системите на точно този самолет са били прекалено сложни и са им били необходими допълнителни обучения!
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Sata NATOЗнам накъде биеш! Остави рижия с присадената коса намира, и без това го ядат и демократи, и републиканци и му се наложи да си смени целия екип. Човекът иска да направи Америка отново велика, така че няма да прави номера на Боинг! Нека си изкара мандата, друг няма да има.
отговор Сигнализирай
62
карбоня
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Къв карбон кви 5 Лв.? 737 мах се различават само по двигатилите. Никакъв карбон няма. 787 е от карбон. Същия аламин и руски титан като останалите. Проблема е в новите свръх икономични турбини на дженерал електрик. Толкоз са икономични че самолета не може да се издигне.
отговор Сигнализирай
61
V
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Май не ти е много ясен принципа на действие на карбоновите нишки .ТОВА НЕ Е АРМИРОВКА .Щом германците не успяха да направят годен за употреба вал (което изглежда много по лесно постижимо заради оплетката)изглежда лесно устойчив на усукване на пръв поглед .Значи не е подходящ за такива части ;)
отговор Сигнализирай
60
Пишаман авиатора
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Никога няма да разберем дефекта на 737 мах. След още 2-3 катастрофи и 300 трупа ще го оправят и всичко ще е ок. И 747 и 777 и 787 бяха по същия начин. Американските адвокати ще за пушат всяка уста и отново ще пишат - пилотска грешка. ТякА че като си купувате билет следващите 2 г. ВнИма войта за модела на самолета. Късмет !
отговор Сигнализирай
59
А бе
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Нов е самолета, докато улегне,може да паднат десетина,нормално.Пък и Етиопия и Индонезия не ми изглеждат водещи в авиационната безопасност.Да си карат със стари модели,щом са слаби шофьори.
отговор Сигнализирай
Новини