IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Елетрическите коли са безопасни? Да, ама не


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

62
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Това, че някъде се експлоатират деца е защото обществените порядки са лоши, понеже морала е нисък, понеже няма закони, не че електрическия двигател е виновен.
отговор Сигнализирай
61
jek
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Всъщност никой не говори какви щети се нанасят от производството на електромобилите. Батериите им са смърт за околната среда. В крайна сметка маркетинговите цели са постигнати. Замислете се: от добива на литий, до производството на автомобила какво *** се бълва в околната среда. Газ-бензинките ще ни се сторят като горски цветя.
отговор Сигнализирай
60
Някъкъв
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Хубаво е преди да "напишете статия ",да прочетете молко... техническа и друга литература.Понякога е хубаво и да секонсултирате с човек (хора)вещи в областта в която пишете.Когато цитирате организаций и данни бъдете конкретни. Инжинерите използват числа и аргументи!
отговор Сигнализирай
59
Смятай още повече
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Продължение отново:Батерията в Тесла тежи близо 540 кг от които 30% могат да бъдат рециклирани, тоест 360 кг замърсявания за природата, една кола на бензин замърсява около 100-110 мг на 1 км. Тоест 1 грам на 10 км или 100 кг на 100,000 км... не е перфектно взаимоотношение, но като се има на предвид, че си зареждаш Теслата от Марица Изток ... Не особено екологичен, имай на предвид, че батериите не съхраняват 100% от енергията която набиеш в тях, а има и доста която отива на вятъра...
отговор Сигнализирай
58
Смятай
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Продължение на долния коментар:На 240 волта ток батерията се зарежда за 9 часа. От 380 км пробег в най-добрия случай. това прави 42.2[2] за час зареждане, тъй като литиево йонните се зареждат по бързо като са по празни, го сложете 50 км пробег за 1 час висене на някоя от малкото бензиностанции които имат зарядни за ел. автомобили. Купуваш си Тесла... искаш да идеш на море от Видин... и трябва да пътуваш 2 дена повече само за да я зареждаш...
отговор Сигнализирай
57
Смятай
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Като гледам колко сте некомпетентни, ми става смешно... Първо цъкни в гугъл и тогава говори глупости, от топ моделите на Tesla Model S от 2016-та, ако си доплатиш за по голяма батерия от 85 киловата с нея минаваш 380 километра, като това започва да намаля бавно след 150,000 км пробег (съдейки по това, че няма нови технологии за създаване на батерии и се ориентираме от по старите модели на Тесла).
отговор Сигнализирай
56
тъпа и поръчкова
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
статия. Кой ли плаща за такива пасквили?
отговор Сигнализирай
55
Аман от журналя!
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
"... поне веднъж ще сте чули въпроса: "А токът, на който се движат, зелен ли е?"Проучването отговаря и на него - производството на литиево-йонни батерии в по-голямата част е ориентирано в Китай, Южна Корея и Япония, където електричеството се произвежда от въглища и други материали, замърсяващи въздуха."И как точно това, къде се ПРОИЗВЕЖДАТ батериите, определя дали токът, който ПОЛЗВАТ е "зелен"?! Г-жо Христова, дали сте наясно за разликата между производство и потребление?
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Има още нещо лошо за електрическите коли. Какво ще стане с Россия и Саудитска Арабия ако света спре да използва нефт във транспорта?
отговор Сигнализирай
53
Ненужен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Няма как тока да замени горивото, защото за какво тогава ще се воюва, ако петрола стане ненужен?Колкото въведоха универсалното зарядно (за всички модели телефони едно зарядно), толкова ще въведат и електромобилите за масова употреба.Когато живееш в монетарната система, където без пари не заслужаваш медицина и следователно не заслужаваш да живееш, следва да си последовател на сентенцията - "Интереса клати феса"...
отговор Сигнализирай
Новини