IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

"Насочи го нагоре!", викал пилота на етиопския Boeing 737


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 4
A междувременно VW плащат ли плащат...Само ако си Made in USA имаш лиценз за убиване на всичко живо.
отговор Сигнализирай
13
V
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Трябва да има някакво ограничение на ъгъла на катерене ,за да не се влиза в срив на потока .Но то не трябва да е по този начин .Пилота трябва да получи предупреждение за ъгъла на изкачване спрямо тежестта на самолета ,и той да вземе решението . По малко електроника е по добре . Но си трябва индикатор който да го предупреди
отговор Сигнализирай
12
да бе да
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
--------Не забравяйте, че говорим за български журналисти, които са изучавали задълбочено в университет българска лингвистика, филология и знам ли още какво--------да бе да .учили са в чалготеките и са питали тяхните кога ще донесат рушветите та да им пишат някоя тройка
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
нещо с тез ай ти спецове нещата не се получавст от първия път. Само че ако в Бг се ос.ра.ха с винетките , там в САЩ със самолетите си е трагедия, гинат хора стотици заради не свършена работа
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
It спецовете са в дъното на крематориума. Де не е умишлена грешка зс цел контрол на популацията.
отговор Сигнализирай
9
малко цитати....
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 2
..."сеактивирала"..."Носът на самолета се наклонил напред"... (напред или надолу?)..."разнесал"..."преди то да изгуби сигнал"..."преземени"...Не забравяйте, че говорим за български журналисти, които са изучавали задълбочено в университет българска лингвистика, филология и знам ли още какво. Щом най-образованите са тотално неграмотни, правете сметка какво очаква държава с 1400 години история, която тотално бе закрита само за 30 години. Скоро ще е турски вилает и НИКОЙ НЯМА ДА НИ СЕ ИЗВИНИ!
отговор Сигнализирай
8
гошо
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 23
Повреден сензор кара системата MCAS да нареди на автопилота да наклони носа надолу. Сензора е дефектен и си мисли че машината губи височина.Пилотите просто е трябвало да изключат автопилота.Софтуерен упдейт ще реши проблема.
отговор Сигнализирай
7
бг смешки 2
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 5
отдавна е ясна причината за пеоблемите на новият Боинг ...товае новата система МCAS Която се включва и подава грешни сигнали на бордовия компютър ...от там следва накланяне носа надолу и забиване в земята ! това не е само до софтуера ....самата система дава няккакви проблеми ...от Боинг са знаели за че има такъв проблем но са решили че не е смъртоносен и са го пренебрегнали .....виждаме резултатите !
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 10
137 метра много мистично число за знаещите, само ще ви кажа че Артър Л. Милър има книга наречена 137.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 6
Очевидно автопилота се включва и променя курса преждевременно в някакво много рядко съчетание на много обстоятелства. Затова има две катастрофи при десетки хиляди излитания и кацанияЗа съжаление е трудно всичко да се предвиди. Мир на праха на загиналите
отговор Сигнализирай
Новини