IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Крахът на Wizz Air: Недоволни пътници, преуморени пилоти и алчни шефове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

76
екстра са си
преди 2 години
Харесвам 33 Не харесвам 3
летял съм над 10 пъти с wizz air и не мога да се оплача. Последния полет беше преди 2-3 месеца до Копенхаген - 80лв дупосочен билет. За тези цени човек просто няма какво да се оплаква стига разбира се да няма компромиси с безопасността на полета.
отговор Сигнализирай
75
sport
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До Бай СпасБайчо, а да се замисли защо е закъснял с полета от Абу Даби? Щото този самолет има 4 полета за деня - София - Тел Авив, Тел Авив - София, София - Абу Даби, Абу Даби - София. От Тел Авив се връща навреме, но тръгва от София за Абу Даби с около 4 часа закъснение. ЗАЩО, при положение, че е можел да спази предварителния график? Защо излита за София с ясната идея, че няма да стигне преди 0:00 часа? *** са се още при излитането от София, няма друг самолет да замести този полет и хоп
отговор Сигнализирай
74
Бай Спас
преди 2 години
Харесвам 29 Не харесвам 9
Поредната поръчкова статия, защото:5 млн британски лири са джобните за авиокомпанията.Още повече имат да плащат и други авиокомпании.По време на Ковида Уиз Еър беше единствената, която намираше начин да лети , въпреки неистовите опити да бъде спряна.Самолетите й са в доста по-добро състояние от други.А прословутото кацане в Бургас е пълна тъпня от страна на истерични блондинки. Наистина е трябвало да им обяснят, че само първа класа е за София. Какво, да не излетят по разписание ли искат?
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 51 Не харесвам 4
До снобарчетата дето "не се качвали на нискотарифни полети" . Скоро пътувах с Луфтханза служебно, с билет 3 пъти по-скъп от на Уиз , разликата в обслужването и комфорта беше минимална. Две кафени чашки сокче и вода и един дървен сандвич с шунка тънка като вестник. Седалките не особено широки. Е, за тези минимални разлики за какво да плащам тройно?
отговор Сигнализирай
72
Александър
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Единствено предимство, че използват Еърбъс, летящи по- бързо! Заради полет с Боинг си изпуснах автобуса за Русе! И внимавайте с румънските бакшиши! 100 Евро до Русе? Да, ама румънската страна на моста
отговор Сигнализирай
71
Александър
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Преди година полет Отопени-Бирмингам- 457 Евро! Иофтиния! За 1 пътник!!!
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Има си хора за нискотарифните авиокомпании, има си и за нормалните авиокомпании. Аз лично не пътувам с нискотарифни, ако аз си резервирам полета.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Не е приятно да ти каже стюардесата "Вземайте куфарите и да вървим пеша до самолета, Съвсем наблизо е!". Станахме за смях на цялото летище. Благодаря и за платената чаша вода.
отговор Сигнализирай
68
нее
преди 2 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Хората намират за нормално да плащаш, например, по 40 евро за полет. И всичко е добре котато всичко е добре. Но при нерегулярност или проблем оставаш на призвола на съдбата. Извинете, с 40 евро не можеш и до Витошка да се разходиш...
отговор Сигнализирай
67
Teo
преди 2 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
Кучетата си лаят, керванът си върви! Само за тази година Уиз имат 40% увеличение на печалбата ... не, не са на загуба както прехвалените превозвачи тип Луфтханза, които са на системи и държавата ги спонсорира. А уиз маджарите са доста по-добре от райън овчарите. Казвам го като човек, пътувал и с двете. Но реално бизнес класата и иконъми пристигат по едно и също време! Целта да се срине нискотарифния бизнес няма как да се случи с тези средства!
отговор Сигнализирай
Новини