IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Стотици изгоряха живи: 30 г. от най-страшната катастрофа в Русия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

56
ДАЛЕЧНАТА ЗАСТАВА
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Разследването е показало,че взрива е пречинен от възникнала искра от контактната мрежа.Утаеният в долината газ се е възпламенил
отговор Сигнализирай
55
ССР
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 11
Бушмените и за Чернобил отричаха с месеци и се опитват да заличат спомена,та камо ли за два влака....човешкия живот за тях никога не е струвал и ***!Справка - историята на Великата световна война..
отговор Сигнализирай
54
всезнайко
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 7
дупката на тръбата е била 2 метра и изтичането на газ е траело няколко дни те просто са увеличавали спадащото налягане а и тръбите изначало са били за нефтопровод по-късно използуван за газ по партийно решение
отговор Сигнализирай
53
Преминаващ
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Пиротехниците и антитерористите са добре запознати с т.н. взривна вълна ! При всеки взрив има експлозия последвана от имплозия . В случая последните (най-пострадали) вагони са смачкани като в менгеме ! Т.е. липсва първата вълна ?! А това може да се получи само при мощно, външно магнитно поле ! Какво е имало в последните, "нулеви" вагони задействало при разминаването трагедията знаят само единици !
отговор Сигнализирай
52
Преминаващ
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Трагедията не е от взрив на газ ! Не и от газопровода минаващ близо до трасето ! Газопроводите са оборудвани във всеки участък с датчици за налягане, които се ползват и като датчици за теч на горивото ! При свръх минимален теч "разходомерите" не отчитат загуби, а самият теч се разсейва много бързо в атмосферата без натрупване . При по-високи количества на загуби се задействат системи от преградни клапани, които затварят аварийните участъци ! А газопровода не е пострадал, факт !
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Това са жертви не на жп катастрофа а на пожар.Иначе като говорим за жп катастрофи и там не е розово положението жп катастрофи и самолетни стават рядко но станат ли е тежко положение, дори в България имаме сериозен списък от такива, а за Франция и Япония няма да.ги коментираме.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
Това което прави спечатление е че всеки се опитва да прави каквото може да помогне, тази черта при нас българите вече я няма за съжаление вече манталитета ни стана някой друг да им помогне а си имам друга работа, ако никой не помогне после мога да обяснявам как държава не си е на мястото и не помага.
отговор Сигнализирай
49
шматка
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
До 55Но пропан бутан не се транспортира с тръбопроводи а с цистерни.Тази версия отпада.Аз не казвам че трагедии не се случват навсякъде.Казвам че властите са излъгали за причината.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
До шматкаНо пропан-бутана е по-тежък от въздуха и версията с утаилия се в низкото газ е напълно вероятна. Трагичен инцидент, не е нито комунистически нито някакъв друг. Може да се случи на всякъде.
отговор Сигнализирай
47
шматка
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 13
До Просто не еПравилно си забелязал "случайноста"През соца беше практика пътнически композиции да влачат и товарни вагони че и цистерни.Тея са закачили наколко вагона с бог знае какви бомби като товар и те са се взривили.Факта че пораженията са в задната част го потвърждават.Друг факт е че набързо са заровили всички следи...Метана е лек летлив газ и не може да се наслои в долинатаКомунистическо мазало
отговор Сигнализирай
Новини