IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Плевнелиев: Даваме рекордни пари за пътища през 2011 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
...работа сте,...
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 14
Голяма работа сте,взимате от "богатите"пенсионери,та се гордеете с тези магистрали.Ние сме се осигурявали цял живот само и само,за да получаваме достойни пенсии,не ни ги давате вие както се изрази,Бойко.От къде намерихте пари за магистратите?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 32 Не харесвам 5
Магистралите са хубаво нещо.Само,че трябва да се строи навсякъде а не само край София.Нищо не се казва за "Хемус",Черно море" и първокласните пътища в останалата част на страната.България не е само София.
отговор Сигнализирай
12
lipsva mi !;))
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
Da be, kakvo stava s Boiko tazi sutrin, danebi da se e zakleshtil v toaletnata ili pak tainichko rita topka na nqkoe igrishte.
отговор Сигнализирай
11
Kef
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 20
Плевнелиев е добро момче. Напоследък започна да говори като шефа си, което не е на добре. Нека Росенчо да каже, че започнаха двата лота на "Тракия" без осигурено финансиране от ЕС. И до днес пари от ЕС за тези два лота няма. В бюджета за 2011 г. също няма, там дефицитът още от сега е 2,5 млрд.лв. Изглежда, че ще ни хартишат ножиците. За което вината ще бъде изцяло на Станишев.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 25 Не харесвам 10
Абе ***, парите за магистрали са европейски и целеви-от тях не можеш да даваш пенсии!!!Аман от ***!
отговор Сигнализирай
9
cavdo
преди 14 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
същото е и положението с електроенергията. През 1998 г. се обясняваше че цената на 1 квч трябва да е 3.4 щатски цента за крайния потребител за да е на печалба НЕК. Сега се обяснява че при цена 6 щатски цента НЕК е на загуба. Или някой по министерствата не може да смята, и трябва да се върне в първи клас, или ни замазват очите прикривайки колосални кражби.
отговор Сигнализирай
8
cavdo
преди 14 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
По време на правителството на Иван Костов когато се въведе акциза върху горивата, беше обяснено ,че той ще се използва за пътища. Годишна само Лукойл продава в българия около 3 млн. тона горива про 400 лв. на тон акциз - 1.2 млрд. лв. Винетни такси 200 млн. лева годишно. Данъци на автомобилите - около 400 млн. лв. годишно. 400 млн. лева по евро програми. дотук - 2.2 млрд лв. Освен това Лукойл не е единствения продавач на горива в страната ... Т.е едни 1-2 млрд лева се дават за друго?
отговор Сигнализирай
7
Def
преди 14 години
Харесвам 36 Не харесвам 11
Айде хейтърите почнаха да плюят. Евала на Плевналиев и на цялото правителство за строежите на пътища, метро, спортна зала и т.н. В това отношение са супер , не може на бялото да се казва черно.
отговор Сигнализирай
6
Цецо
преди 14 години
Харесвам 39 Не харесвам 7
Евала! Най-после се почна реално развитие на мижавата ни инфраструктура. Ми много ясо, че няма инвестиции в другите градове из страната, то кой инвеститор ще си потроши колата по четвъртокласни пътища, за да прецени къде да инвестира. В днешно време без добра инфраструктура няма развитие. Браво. А той народа си е гладен от 20 години (дори и тези които са уж социално слаби, а взимат пари под масата), това е шанса да излезем от това положение.
отговор Сигнализирай
5
mell
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 20
Поживм - увидим ще кажа аз.......макар, че изобщо не вярвам казаното да се реализира.....
отговор Сигнализирай
Новини