IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Нови лицензи за превозвачите в страната


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

9
от8 до 9
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Това е така при полжение, че главната цел е опазване живота и здравето на пътниците, това е обществен превоз и би трябвало това да е водещата идея. На практика няма нищо такова, това е една от най-корумпираните области и вече взеха да се виждат последствията от няколко години. Лично според мен няма никакъв шанс държавата да работи като такава, освен ако ни назначат експертно правителство от Брюксел без нито едно бг име в него, включително всичките контролни държавни органи.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Ше се лапат кинти пак , на гърба на човешата трагедия ..........
отговор Сигнализирай
7
Червената помия
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
8-ми не съм съгласен с теб.Сега е сгодния момент да се доубият малките, няма да го пропуснат.Очаквай в изискването за даване на лиценз да фигурират вече марка, модел, година на производство, номер на шаси...Как да обясня на хората, че един мерцедес ,произведен преди 20 години , добре поддържан, с оригинални резервни части , контролиран из късо от контролните органи, по нищо не отстъпва на съвременните турски , италиански, испански идруги пластмасови автобуси, освем може би по разход на гориво?
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
И сега се почва една пушилка...това ще направим, онова, строго вече ще буде! И така всеки път след инцедент с повече от 5-6 убити, и всичкото чудо за седмица-две, и после-все едно никога не се е случвало, бг се превърна в гето или *** махала на Европа, човешкия живот не струва и пукната пара!Така, и така ще бъде в близките поне 100г.
отговор Сигнализирай
5
Червената помия
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Системата е проиграна в годините.Печелят голямите, близо до слънцето, а малките им стават подизпълнители.Или продават автобусите, и стават наемни шофьори.парите-само в обръчите, спонсорите и роднините.Така е било, така ще бъде!!!
отговор Сигнализирай
4
агент Гоце
преди 14 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Абе за такситата защо приеха лимит на годините?По-старо такси от 10 годишно не може да се ползва.А за автобусите не е така.Пак далавера на някой турчин или комунист.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 18 Не харесвам 7
нови лицензи, нови рушвети................е Цецко...6 апартамента не ти ли стигат
отговор Сигнализирай
2
БМ-13
преди 14 години
Харесвам 29 Не харесвам 5
- За пари лиииии? - За много пари.Целта е да останат само големите играчи на превозваческия пазар.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 23 Не харесвам 7
Цецо - крадецо на предна линия!*** пълен е тоя и'иот...*** като г'за на индийски слон!
отговор Сигнализирай
Новини