IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Станишев открива обекти, аз му ги плащам!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

161
до гуша ми дойде
преди 14 години
Харесвам 31 Не харесвам 2
България не е най-бедната държава, а най-крадената!
отговор Сигнализирай
160
защо ли
преди 14 години
Харесвам 15 Не харесвам 9
Избирателно се пише в туй сайтче.Нищо не прочетох за далаверката на Цецо Шестака с полицейските астри.
отговор Сигнализирай
159
do 159
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 7
Какво бе те манипулират медиите?Ти да не си *** та да не знаеш че боко е бодигард на Тато а Ники Младенов е пламенник на министъра при Тато Петър Младенов...Бах ти простята нация..Ами никога няма да ви вземат в Европа.Вие сте племе а не нация и Боко вие е много на вас
отговор Сигнализирай
158
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Предизборни номера! За 2 г не можа ли да разбере, че се дължат тези пари и да натрие носа на Станишев?Ако е така, значи е още по-некадърно управлението.Или просто сега се вадят номера от джоба за предизборна реклама?Чакаха да опапкат резерва и преди изборите да ревнат.Вижте ни -чисти сме като сълза!
отговор Сигнализирай
157
А.Доган
преди 14 години
Харесвам 21 Не харесвам 10
Абе вие герберите не се ли срамувате, че избрахте такива *** да управляват България.? Задавам си и аз риторичен въпрос как ще се срамувате, като сте по-*** и от тях.
отговор Сигнализирай
156
Капанчо
преди 14 години
Харесвам 27 Не харесвам 11
И на следващото правителство ще се наложи да доплаща за недовършените обекти, които Боко ще остави, така че Боко да не плаче защото животът е един кръговрат.
отговор Сигнализирай
155
ББ
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Въпреки че Кадафи падна... аз безкрайно много му завиждам....
отговор Сигнализирай
154
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Чия е вината"Българските медии до голяма степен сами се окупираха, отдавайки непропорционално високо внимание на Бойко Борисов и партията му. Това се дължи на липсата на достатъчна критическа дистанция. Редица медии постепенно загубиха усет за това кога дадена публична изява е значима" твърди Орлин Спасов. Според него вината за дисбаланаса е колкото на политическата класа, толкова и на самите медии.Спасов смята, че все повече политическата информация, PR и рекламата "се сближават и размиват". В подкрепа на становището си медийният експерт представя ново, все още непубликувано проучване, част от международен проект на Виенския университет. Според него 49% от работещите във връзките с обществеността в България преди са работили като журналисти, а 45% от анкетираните PR специалисти заявяват, че работят паралелно и в полето на журналистиката.И той, и Мартин Заимов в крайна сметка обаче са оптимисти за развитието на медийната среда. "Аудиторията има чувствителност за тези процеси и рано или късно ще започне да прави разлика между инсценираната публичност и сериозната политика", прогнозира Спасов.Мартин Заимов пък е на мнение, че българинът винаги е имал заложено в себе си умението да прави тази разлика: "По времето на комунизма имаше една добра фраза - "чети между редовете". Хората четяха идиотския език на "Работническо дело" с ясното съзнание, че четат едно, а разбират друго. Това е един човешки механизъм, който не може да бъде преодолян", твърди той.Опонентът на Бойко Борисов на кметските избори в София от 2007 г. смята, че няма как дълго да просъществува "българската реалност на скрита и грозна взаимовръзка между медиите и политическата власт". Той съветва да бъде последван немският пример за едно силно законодателство, което да забрани собствеността едновременно на медии и други бизнеси. "Нещата опират до степента, в която властимащите към момента в нашето общество са способни да извършат неща, които те биха усетили като жертва, а всъщност са добри за всички, включително и за тях", заяви той.Друг от кандидатите за кмет на предишни избори в София дори разказва как щабът му е получавал оферти за отразяване от медии, които обяснявали, че вече всички негови конкуренти си плащат и те просто няма как да направят същото за него безплатно. Това звучи комично, но е добра илюстрация на проблема с предизборното поведение на медиите.Тази практика за съжаление не се среща само по изборите. Много медии са повече в бизнеса с продажба на съдържание, отколкото в нормалната схема за този вид дейност - да се издържат от реклами. Проблемът в случая е, че се абдикира от една от най-важните задачи на медиите - да осведомяват хората за това, което става, така че те да взимат информирани решения за бъдещето си. За щастие от тази практика има и изключения и за хората с по-богата медийна култура те са лесно видими. Остава само неприятното чувство, че особено около изборите трябва много по-внимателно да четеш "между редовете", за да видиш кой пише за теб и кой просто е пуснал брояча да цъка на ред и така продава доверието на своите по-невнимателни читатели.
отговор Сигнализирай
153
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 21 Не харесвам 7
Бах ти простако..!Да сте чули някои минстар в света да казва че той вади парите от джоба си..!? С тая тиква имат право да ни слагат в 3 свят..Арабите са от 2 ия
отговор Сигнализирай
152
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
До 153 За кои *** говориш ? То *** са вмомента !
отговор Сигнализирай
Новини