IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Спираме мотрисите "Сименс" или ги връщаме на Германия?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

39
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Истината е, че БДЖ пак остиска доста години и се забави приватизирането. През последните 21 години в България са приватизирани над 2200 държавни предприятия. Било ни е писано да сме слугинаж. Въпрос на време е някой външен да купи на безценица БДЖ и да започне да изнася печалби извън граница. Вижте какво става с ЕРП-тата, комуникационните оператори и др.
отговор Сигнализирай
38
ПРАВИЛНО ,ТЪПАЦИ..
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
..ПЛАЩАТЕ МОТРИСИТЕ ....ИЛИ ШЕ СИ ОДИТЕ ПЕШИ...!ВСЕКО НЕЩО ---СЕ ПЛАЩА!МААНЕТЕ ГИ ТИЯ...,*** КВИ ВИ ГИ РАЗПРАВЯТ...."ДА ПЛАЩАЛА ДЪРЖАВАТА"---АМА, С МОЙТЕ И ТВОЙТЕ ПАРИ......ХА,ХА,ХАААА...!АЙДЕ , ..УМРЕ МАРКО ,ТОЯ ПЪТ...!!!!!!!!!!!..И АЗ МОЖЕМ МНОГО ДА ЯДЕМ И ПИЕМ---КОГА, ДРУГ ПЛАЩА..ХА,ХА,ХАААА!!!!!!!!!!!!!!ЕША СИ НЕМАМ....ТОГАВА..!!!
отговор Сигнализирай
37
qwer
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
Само като гледам тази снимка и веднага разбирам защо затъва ЖП-то в Б-я.Ами тук на Запад нема такива червени шапки,които да спират и пускат влакове,виждам двама машинисти,а същите тези мотриси тук се управляват винаги от един машинист,няма и човеци с чукчета по гарите които да чукат по колелетата,няма кондуктори по вагоните защото минаваш с билетът през контролни вратички които се отварят от редовни билети и т.н.,а като гледам тук и депата разбирам и че не може да се краде както унас краде почти цвлият обслужващ персонал,къде нафта,къде желязо,къде части та се стигне и до вагони изчезнали.Прави са тези които искат да се съкрати персоналът на БДЖ-то не може да се върви напред по първобитен начин,нали за това са новите технологии.Само за сведение тази мотриса при зададена програма в компютарът и сама спира и сама тръгва,а тези двамата какво работят там вътре в кабината ?
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 9
"Виновен е Станишев, че ги е взел, а после друг трябва да ги плаща !"Сър Гей остави огромен резерв. ГЕРБ успя да опоска 4 милиарда от него, ама 24 милиона от него не успя да задели за БДЖ? Не ти е виновен Гея, ами Тиквата.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Абе, дори в Индия, дето са некви изтръпляци и *** имат сериозно развити железници. Ние понеже сме high tech нация, според Послушкото, или поне според плана му "2020", железници ни не требват. До тогава, според него, ще можем да се телепортираме като в Star Trek.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 11
Некадърниците от ГЕРБ никога не са виновни, НИКОГА! От две години лапат като невидели, но едва сега разбират , че все някъде трябва и да се плаща.
отговор Сигнализирай
33
до 29
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
"Долу","Горе",...по-леко ,и по-богат ли стана ?
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
KWF може да са първите, които да дръпнат шалтера на БДЖ с искане за несъстоятелност. Не напразно лично Дянков и Московски отиват в Германия на крак, за неща които могат да се уговорят и на по-ниско ниво. Въпросът как се стигна до тук, има два най-вероятни отговора: 1.Некадърност и глупост и 2. Облажване.
отговор Сигнализирай
31
азе и тизе
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Да се върнат ,и да се премахнат и релсите ,ние заслужаваме да ходим пеш,..такава нация сме ?
отговор Сигнализирай
30
мислещ
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ако написаното от 27 е вярно, значи далаверата на Алианц е секнала малко. Тия КРАДЦИ са от най-наглите на финансовия пазар.Кредити, застраховки, пенсионни фондове-всичко влиза в гърлото на Алианц. Отдавна са станали основен кръвопиец на бедната ни държавица.Милиарди отмъкнаха за последните десетина години!
отговор Сигнализирай
Новини