IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Масирани проверки на газовите уредби в колите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Пацо
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
абе кога не са били фиктивни техн.прегледи сега като има камери ли кво, че всичко е в ред ли даже и сега са фиктивни редовни,сас тая камера ти гледат само рег.номер на авт. спирачкити и вреднити емисии от аспуха пак се манипулират,минах преглед без спирачки на задните колела,и тоя министър на трансп.да не си мисли че е оправил фиктивните техн.прегледи
отговор Сигнализирай
29
ГАЦО
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
ако има теч от газовата система на колата и се запали,ще гори само там където изпуска газ.бутилката в никаксъв случай няма да гръмне.отиваш ,спираш притока на газ и тя сама ще изгасне.зада гръмне бутилката трябва да се НАГРЕЕ.Принципа е същия както при домашния газов котлон.така че пишете компетентно.
отговор Сигнализирай
28
Кратун
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
Пак манипулации. Бутилката е гръмнала ЗАЩОТО КОЛАТА СЕ Е ЗАПАЛИЛА, а не е изгоряла, понеже бутилката е гръмнала. Ако беше избухнала, онзи вътре нямаше да е в болницата, а в гробищата. Голфът няма отделен багажник както седаните. Всички тези статии през последните дни са за обработка на общественото мнение, за да бъде въведена новата такса. А таксата се въвежда, за да се намали изгодата от проборудване на автомобила и да продължава да харчи петролни горива! Сами се сетете защо....
отговор Сигнализирай
27
Тодоров
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Как може да гръмне автомобилна газова бутилка след като я запалим? Отговор- никак или трябва да запалим огън и да я сложим вътре. И слава богу, защото всеки има туристическа газова бутилка и поне веднъж в живота си я е палил, но не е гръмнала. Спомнете си Кувейт там горяха цели кладенци. Вижте Нефтохим- там постоянно гори. Ако има горящ газопровод- е много тъпо да бъде изгасен преди да спрат газта. Опасността от късна експлозия е огромна. И идва въпросът защо колите с газови уредби са по-опасни
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Целта е ясна по високи такси за лукса да караш автомобил да ви е честито някой да среже лентичката!
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 25
който има газова или метанова уредба ще плаща по-висока застраховка поради по-високата вероятност за инциденти
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
И задължителните прегледи също като Гражданската - спокойно може и без тях! За прегледа - като си вкараш колата в сервиз за смяна масла и филтри мин. 1 път годишно в повечето случаи правиш и диагностика, като сменяш гумите пролет и есен проверяваш спирачки, накладки, носачи. За гражданската - колите с Каско могат да бъдат освободени от нея.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
С тези газови бутилки си е опасно.Всеки слага къде нова къде втора ръка купена. Поддръжката се прави пред блока събират се разбирачи и почват да човъркат.В пунктовете за проверка пича пуши цигарка и ти търси теч от бутилката.Факт е че миризливото гориво е евтино но ако не внимаваш може да стане беля.
отговор Сигнализирай
22
Бензинджия
преди 13 години
Харесвам 47 Не харесвам 1
Явно спада в продажбите на бензин и високите картелни цени принудиха лукоил да инспирира проблема.
отговор Сигнализирай
21
До 21
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Защото тези годишни прегледи са пълна безмислица. Гледат ми фаровете а това и аз мога да го видя. За 20мин няма как да ти проверят колата основно. 2 пъти в годината влизам в сервиз да ми видят всичко по колата и това отнема поне 4 часа
отговор Сигнализирай
Новини