IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Пилотите на падналия МиГ-29 без трайни увреждания


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Наум
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Катапултното кресло на МиГ 29 /и на други самолети 4-то поколение/ е К-36-ДМ конструирано от Арнолд Григориевич Арутюнян през 1970-1972г След изпитания и усъвършенстване добива окончателния си вид и е прието за експлоатация. След успешно катапултиране на Бурже през 1993-1995г. америкнското министерство на отбраната и ВМФ ,заедно с конструктори от завод Звезда /Русия/ правят съвместни изпитания в база Холломен САЩ. Има по нов вариант К-37-800 от 1992. PS. За любознателните airwar.ru , и др.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Изкуфелия Аню ще купи Ф16, бракувани но пребоядисани и като дойдат в България ще са годни за скрап!Какъв велик ***!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
ДО 667.Това правителство никога няма да се съгласи да купи руски самолети,защото са руски.иначе Су-37 е върха във воената авияция.
отговор Сигнализирай
12
КОКО
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
какво спорите за катапултите.най хубавия катапулт е този който спасява пилота.този на Миг-29 позволява успешно катапултиране от 0 км.ч т.е.от спрял самолет на земята.това е така защото заряда на пиропатрона е повече, което пък е причина за тези гръбначни травми.за тях спомага и неправилното седене в седалката в момента на катапултирането.ЩЕ СЕ ВЪЗТАНОВЯТ МОМЧЕТАТА.
отговор Сигнализирай
11
667
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
ВРЕМЕ Е ЗА СУ-37
отговор Сигнализирай
10
бивш
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
тук се обяснява че пилота имал до сега 27 летателни часа .Колко дни са минали от годината умножете ги по 24 часа и ще разберете че тези летателни часове са нищо .Капка в морето .Истината е за пустите икономии се намаляван летателните часове .Те пилотите нямат този тренинг който имаха преди години .Пилота е пилот когато е в небето .Хубаво е че не е станала голяма трагедия .Браво на тях.Отговорността е лично на министъра и неговото министерство .Вижда се какво ни е положението .Само думи.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Истината е, че масово се краде или разрежда бензина във военните поделения.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
@ Темерут.Май си голям спец по катапултите? А кажи кои са по-хубави!
отговор Сигнализирай
7
Nobody
преди 13 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
"Само за 2011 г. сме изхрачили допълнително 50 млн. лева"Къде ги изхрачихте?
отговор Сигнализирай
6
Темерут
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 20
Доста обезпсокоителни катапулти, щом два счупени гръбначни прешлена минават за нормални увреждания при катапултиране, не мислите, ли?
отговор Сигнализирай
Новини