IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Може да има смени в ръководството на БДЖ


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
ася
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Анонимен Какво общо има дали си се возил с влак и управленските умения .Вън Пламен Джуров и Владимиров.Занчев да остане ,той е пич.
отговор Сигнализирай
20
IMK
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
За всички мераклии за национализация.БДЖ задължения за 700 милиона+ВМЗ задължения за 150 милиона.Само тези две правят 850 милиона а има и други.Познайте кой ще ги плаща?
отговор Сигнализирай
19
до 15
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Спри да се пенявиш, БДЖ Товарни превози само ще си замине. Вече има 3-4 други жп превозвачи и основните клиенти са при тях (по-добра услуга,по-добри цени,пазарно ориентирани,гъвкави - всичко, което БДЖ Товарни превози не е). Ти возил ли си стоки с БДЖ Товарни превози? И процеса,и услугата,и персонала са под всякаква критика. То си е пътник от само себе си, няма какво да го жалиш, просто ще си загива 2-3 години и толкова. То е и безсмислено в този си вид.
отговор Сигнализирай
18
14 do 16
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Частните предприятие си имат собственик, той има личен интерес те да се управляват и контролират, така че той си носи риска от успех или провал, т.е. собственика контролира ръководството, както си намери за добре. В държавното я няма тази връзка, тъй като нямаш собственик-неговите функции се изпълняват от министър/зам-министър, който е чиновник на заплата. Държавата е фикция.А за БДЖ, то не струва и 1 лев, задълженията му значително превишават активите,технически е във фалит.
отговор Сигнализирай
17
az
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ивайло Иванов - Корумпето
отговор Сигнализирай
16
Велес
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Пандемията,с която ГЕРБ зарази обществото и обществените отношения вероятно ще е нелечима още доста години,който и да дойде на власт!Некадърниците,като се започне от слава богу бившия вече министър председател Бойко Борисов и неговата страст към назначаването на едни буболечки с народното название "калинки"доведе страната до невиждан колапс!Боже,кога и къде има губеща военна индустрия; справка - ВМЗ-СопотБоже,кога и къде има губещ ЖП товарен транспорт; справка - БДЖ Хора,и новия кабинет е ...
отговор Сигнализирай
15
до 14
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Когато продаваш предприятия за един лев, чиновника или продажната политическа класа е виновна???? Частните предприятия сигурно се управляват от извънземни? Дори западните икономисти не акцентират върху собствеността, а върху управлението, а всяко управление подлежи на контрол.Не може да купуваш бракувани вагони като нови, без да лежиш в затвора! Да взимаш неизгодни заеми! Да плащаш за неизвършени дейности! Но ако си получил политическа поръчка да подготвиш за приватизиране БДЖ, мооооожеееее!!!!
отговор Сигнализирай
14
Атака
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
България в момента е колония!Чужди фирми ни продават собствения ток!Чужда фирма ни продава собствената вода (за Софийска вода в София става дума)!Чужда фирма ни изнася златото!Чужда банка ни определя фискалната политика!Премиера ни е от чужбина, както и някой друг министър!От чужбина ни казаха да си нарежем ракетите СС23 и да си затворим блокове 1-4 в АЕЦ Козлодуй!Шеврон иска да ни продава нашият ГАЗ!...Сега искат да ни вземат и БДЖ Товарни превози!
отговор Сигнализирай
13
до 7
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
Така ли вече не стана ясно, че няма как държавната собственост, представлявана и управлявана от чиновници на заплата (а и нещо много проветриво, министрите капят като круши последните 3-4 години), да доведе до друго, освен до задлъжняване,калпава услуга,непазарно ориентирано, излишни лелки и тн. Щото държавното е ничие, няма си истински собственик.Няма как чиновника да управлява, контролира, развива, да прави стратегия.
отговор Сигнализирай
12
до 8
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 7
Ами айде ревете още, че трябвало туй да се "национализира", от онуй да изгоним "чуждите колонизатори" и други подобни безумия. И после ще се напълним с БДЖ-та, НЕК-ове, ВМЗ-та (е,то добре че не са много останали държавните фирми-лапачи, ама много гладни бе, вече не са им достатъчни по няколко десетки млн на година, искат по няколко стотици млн и все с благовидни аргументи-да си платели заплатите, имали били дългове, завалиите)/
отговор Сигнализирай
Новини