IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Новите повели: Без книжка след гонка и летни гуми с вериги...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

70
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
това за мощността на колата наистина е тъпо,защото никак не е проблем да се пребиеш и с по-малко мощна кола,която също развива висока скорост.....а и понякога по-мощната кола може да ти спаси живота....зависи от ситуацията
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 10
Тези не разбраха ли четова упражнение - млад водач не е ефективно. Не е да не са го приемали вече. Проблемът е че самонадеяните шофьори са точно тези старите. Младите са 10-ки пъти по-внимателни. А това с точките е наказание преди да са виновни! Няма да си избият от главата това комунистическо мислене!
отговор Сигнализирай
68
П.Петров
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Да питам, по стандарт колко е грешката на скоростомера на автомобилите ?Да не се окаже, че заради една допустима грешка фуражките ще си заработват по 1/3 минимална работна заплата на кола !
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Няма по проста държава от нашета, и тия дето мислят тия закони, да ти ти каже каква кола да караш...... Пълни глупости
отговор Сигнализирай
66
савант
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Правилно казва преждеговорившшият. От друга страна ако вземем една Германия, където начинаещите шофьори с учебни автомобили ги качват на свободните без ограничения магистрали, на които им позволяват да развиват скорости от порядъка на 200 - 240 километра в час просто за да почувстват автомобила и да привикнат към високи скорости, което в България е направо немислимо.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 27 Не харесвам 0
Нещата не се оправят със забрани, а със стриктното спазване на закона, което може да го наложи само държавата. Казано по друг начин, КАТ, депутатите и разни тук искат да има нарушения, за да може на някои от нарушителите след нарушението да им се налагат огромни наказания, а нормалните хора искат нещо съвсем друго - да няма нарушения, т.е.да няма и наказани. Едното е омраза и отмъщение, а другото е нормалното човешко поведение. Няма нарушения, ако всеки е убеден, че неизбежно ще бъде наказан, а
отговор Сигнализирай
64
савант
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
Опитен Шофьор се става след изминати поне 20 000 километра. Дотогава може да важи определението млад шофьор. Аз например имам изминати над 1 милион километра и въпреки това предпочитам на задното стъкло на автомобила да имам лепенката Млад Шофьор. Защото съм се убедил от личен опит, че останалите участници в движението редовно ми правят път, виждайки лепенката Млад Шофьор ! Значи нагласата играе някакво значение на пътя.
отговор Сигнализирай
63
hh
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До До hhima rezon v tova koeto kazvash
отговор Сигнализирай
62
hh
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
61
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Трябва да има съизмеримост между различните наказания в държавата, а сега наказанията по Закона за движение по пътищата са в пъти по-високи от останалите подобни наказания в държавата. С други думи, трябваше да намалят наказанията, а не да ги увеличават.
отговор Сигнализирай
Новини