IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Новите повели: Без книжка след гонка и летни гуми с вериги...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
gost
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ограниченията и обозначенията на тия знаци трябва да са поставени на видими места не като това в търново да няма една табела и да караш наслука с извинение колкото до такива превози те са незаконни и които ги прави да си носи последствията ама как да се контролира на даи и на кат няма да им стигнат хората отде да го знае какво мисли а и тая пътна инфраструктора да земе да оправи пътищата а не само да ги чистят говоря за второкласните
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Промените за зимните гуми явно ще увеличат катастрофите. Има си определени природни условия, когато трябва да шофираш с зимни гуми, както и кога да се шофира с летни гуми. Това евентуално може да го има в закона, а не 1 ноември(декември) до 1 март(април), въпреки че за климатичните условия на България това изискване няма как да доведе до положителни последици. Единствено КАТ ще могат да искат по-голям рушвет.
отговор Сигнализирай
48
Горан
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Ясна е работата Ананиев е *** щом не му е ясно, че в каучуковата смес е разликата на зимните, и летните гуми, и смята че летни гуми с вериги са равнозначни на зимни без вериги.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Ограниченията на скоростта са разбира се лошо замислени и още по-лошо приложени на практика. Тези ограничения, както и много други знаци, се поставят така, че знаците се обезценяват и като краен резултат катастрофите и загиналите се увеличават. Не може да се слага едно и също ограничения на скоростта както на тесни еднопосочни улици, така и на двупосочни улици с по една лента, а и на много широки булеварди с отделни платна за движение с повече от една лента. Затова има много катастрофи.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
не знам но мисе струва че натози беден народ искат да му лепнат още една кръпка на буквално гладнияът им *** това се прави ако един народ има стандарт за живот тогава да строги санкции навсякъде но при поло9жениече средната заплата е 400лева като изключим големите градове такива завишени глоби направо е безумие щом искат да са толкова строги защо не вкараха в затвора например христо бисеров или8 някои подкупен депутат съдия или прокурор одговорете си сами
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Безмислени промени, които само ще увеличат нарушенията, катастрофите, ранените и загиналите. Можеше да има поне едно смислено предложение, примерно как пътните знаци и маркировки да отговарят на пътните условия, защото те сега масово не отговарят. Не правят промени и относно отговорността на стопаните на пътя за състоянието на пътя. Не правят промени и за отговорността на КАТ, разбира се, но КАТ ще предложи ли как да го санкционират, след като всеки вижда, че КАТ системно не работи.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Тези депутати се занимават с всичко друго, само не и с това, с което трябва да се занимават. Защо в закона за движение по пътищата не са предвидени никакви наказания за органите контролиращи движението и паркирането, ако те не си вършат работата, както е в България? те са проблема, а не шофьорите, които са като огледало на дейността на контролните органи.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
КАТ добре са си постлали. Тургат един знак до 40 км/час, на място където безопасната скорост е 100-120 км/час и застават на пусия пред тази хранилка за глоби на КАТ. След час-два, плана за глобите на КАТ е преизпълнен, плана им за рушветите също е преизпълнен и пей сърце - СА е доволен (43 и 44).
отговор Сигнализирай
42
SS
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
1 200 м3,100 коня и кат кара със 130 и те помете в насрешното ко ще ме сгрее,че бил млад шофьор...те не могат да четат и пишат повечето ...
отговор Сигнализирай
41
До 47
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Проблемът не е в събираемостта на глобите, както ни манипулира КАТ, а в неналагането им от КАТ.Сега КАТ налага наказание при едно от примерно 100000 нарушения, а трябва да налага наказание за всяко нарушение. Точно затова тези промени няма да доведат до по-добро, а ще доведат до по-лошо. КАТ вече ще може да налага по една глоба на примерно 150000 нарушения.
отговор Сигнализирай
Новини