IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Уведомиха Еврокомисията за опасния цимент, внасян от Турция


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Noina v , tsitiram doslovno"Четирима българи са били арестувани от полицията в Северна Гърция по обвинение за търговия с хора, съобщава гръцкият вестник "Елефтеротипия".Срещу сума от 2000 евро четиримата са се опитали да продадат 34-годишна българка на полицаи от службата за сигурност на град Килкис.Те се представили на трафикантите като съдържатели на нощни локали.Срещу арестуваните е образувано предварително следствие за създаване на престъпна организация и за търговия с хора.koi kaza 4e "ne proizvejdame ni6to?" eto go fakta....nqkakvi komentari za tova?
отговор Сигнализирай
25

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Bravo ivelina,obstoen analiz-iz4erpatelen otgovor-pozdravqvam te, eto tova e da si umna i i nformirana....Pojelavam ti Uspehi za tsql jivot.
отговор Сигнализирай
24
до20
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ами похвалете се и вие че произвеждате и самолети де,най е лесно да плюеш по другия което българина умее доста добре,хайде като се качиш на автобус на Етап Адрес например си направи труда да прочетеш на седалките какво пише и на какъв език,направи си труда да научиш в коя страна единствено се произвеждат автобусите мерцедес или пак ще кажеш защото са некачествени ги произвеждат там,престани със завистта си признай че са по напред,задай си въпроса защо те могат да произвеждат по евтино а тук не може
отговор Сигнализирай
23
Ivelina
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
България държи първото място по цена за тон цимент и тя съответно е 180,00 български лева./над 100 щатски долара/На световния пазар няма такива високи нива на цените , а тe са съответно от 45 до 70 USD.Всеки уважаващ себе си,Моля, първо да направи съответните проучвания/което не е чак толкова трудно с помощта на Интернет/,а после да разсъждава за вноса на цимент в България, и да направи извод за себе си хрома или икономическата изгода е проблем на циментовите заводи на територията на България.Нека да се задават директно и следните въпроси:1.Защо в информационния лист за безопасност на Девня Цимент АД пише, че се слага ПРИ НУЖДА редуциращ агент/относно хрома/!!!Досега аджеба дали са слагали или не е имало нужда?Много обективно,нали?2.Кой казва, че е налице нерегламентиран внос ?Що е то нерегламентиран внос при положение, че продукта се съпровожда с всички необходими сертификати- сертификат за съответствие, анализ на продукта,вкл. физико- химичен анализ, както и анализ за радиоактивност,декларации за съответствие, Информационни листи за безопасност , етикети и куп други документи ,които се изискват от Митниците на територията на страната.В случай, че един от тези документи липсва,никой от Митницата не би се съгласил да освободи стоката ти.Обидно е да се говори по този начин, защото това би означавало ,че толкова много хора , които работят в Митниците в различни точки на държавата ни,не си вършат работата.Е не може така!Много несериозно !Редно би било и Вътрешния министър г-н Михаил Миков да покани на среща всички вносители и да се запознае с икономическия аспект на вноса на цимент от трети страни, пък може и да се стигне до истината без подмолни действия от Алекс Кар и други лица.Алекс Кар/ Изпълнителен Директор на Девня Цимент АД/ е дал първоначално своето съгласие на завод от Турция- Cimentas Trakiya / с италиански собственик !/ да продава цимент на територията на нашата страна , при условие, че цимента ще се реализира извън обхвата на Вулкан Цимент АД и Девня ЦиментАД , за да може по непряк път да достигне да завладяване изцяло на българския пазар като изключи от схемата ТИТАН и ХОЛСИМ.И паричките - съответно само за италианци. Само че г-н Кар е подценил българите и не е предполагал до каква степен българския търговец/ вносител/, който милее за родната икономика ще се задейства и ще осуети неговите планове. Докато CIMENTAS бяха единствени , нямаше противоборство от г-н Кар, защото нямаше нарушаване на правилата.Но като влезе и другия турски завод TRACIM, обстановката вече се промени и вноса започна да засяга територии от Стара Загора, чак до Бургас и Варна. Много неизгодно за Italcimenti Group.А вече има внос/ с кораби/ и от още няколко турски завода, които са предоставили на българските вносители сертификатите си ,които са в съответствие с Европейските и Българските нормативни изисквания.Сега вече обстановката е друга- двата завода на Italcimenti Group са по- застрашени от фалит отколкото тези на ТИТАН и Холсим, и я сега д
отговор Сигнализирай
22

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ami sega? Ako kajat evropeitsite vie ste stroili hotelite po 4erno more s turski tsiment i nie ne iskame da po4ivame tam?Ne iskam da kupuvame i nedvijimo imu6testvo za6toto i tam ima ot tozi tsiment? Ami sega na kade?Ne se pritesnqvaite,te zavodite sa italiyanski,te investirat v tazi sfera v Turciq-6te se opravqt.Nalis sa sayuznitsi ot ES....
отговор Сигнализирай
21

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
KRAINO VREME E DA SE ZABRANI VNOSA V BULGARIA NA VSIAKAKAV VID STOKA OT TURZIAKITAITURZIA I KITAI PROISVEGDAT SAMO BOKLUZI, KOITO SA EVTINI I MNOGO OPASNI I NEKA4ESTVENI.
отговор Сигнализирай
20
ot 14
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Турците произвеждат и самолети. От 240 Ф16 30 катастрофираха, за автобусите не знам, но едва ли операторите се гордеят с тях. Това че в България се внася от турция означава, че стоките са по-евтини, познай защо. Иначе марките са западни като в Китай. Колкото до Варна, аз съм живял там и мога да ти кажа, че колите ми спират още преди да съм стъпнал на лентата. Варна обаче не е като цяла България, в Хасково и Кърджали не прощават. Може би защото са по-близо до Ориента.
отговор Сигнализирай
19

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Az zapochvam moi boikot na turskite stoki ot vsqkakav harakter.Ako vseki go napravi bih kazal che 6te ima golqm EFEKT.
отговор Сигнализирай
18
Bo
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ami lo6o njama, spiraite go...ama ot koga se pravjat tezi izsledvanija!!!Kade bjahte dosega gospoda.?? Ami na6ija tzement njakoi testval li go e?Piratska darjava...to hubavo edin film da napravite za pokolenijata, da ne zabravjat kakav *** sme go jali...tolkova godini razvit sotzilaizam, bol6evi6ki kapitalizam i pro4ie...
отговор Сигнализирай
17

преди 16 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
България не е част от цивилизацията и никога няма да бъде.Ние сме си диваци и варвари и такива ще си останем
отговор Сигнализирай
Новини