IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Ликвидацията не означава край на производството в Кремиковци


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Калин
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Крайно време е недорозумението Кремиковци да се затрие... паркове и зелени пояси са нужни!Да си изнасят допотопното произвотство в Ихтиман.. ко щат!Що били селяни е столицата..*** как няма да са с това Кремиковци!
отговор Сигнализирай
14
Сталин
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Тя работата вече става ясна, отново трябва да се излеза пред парламента и ........................!! То иначе няма управия робите трябва да вастанат най-накрая!!!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Аз работя в Кремиковци и мога да ви кажа само че това което преди докато работеше завода уточнявам извозваше Кремиковци за 1 месец всички останали клиенти на БДЖ не можеха да извозят за 1 година или в цифри казано всеки месец Кремиковци превеждаше на БДЖ по 8 млн лв или всички заплати на целият им персонал който иска нека го оспорва!!!!!
отговор Сигнализирай
12
До 9
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе разбирач/икономист/ти ако вземаш 500лв. заплата а Трайчо 50 000лв.обясни ми с какво повече е допринесъл за България и българите/освен ,че ни продаваше до скоро на австрииците и тока от0,02ст. сега е 20 а за парното изобщо не ми се говори,че без да ползвам плащам далеч повече от преди години.
отговор Сигнализирай
11
Ty154
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не точно-БДЖ са за това да ги обслужват и когато количествата са големи ефекта е минимален откъм оскъпяване, а все пак ндустриализацията трябва да е развномерно разпределена по страната, за да няма супер-централизация или големи разлики в нивата на икон. развитие на отделните области и големи градове - точно каквото сега наблюдаваме
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не си съвсем прав. Конкретно този аргумент е от времето на социализма да ме извянаваш. Мога да ти кажа, че след 1998 рудата за всички големи металургични комбинати, включително и модерните европейски се кара приоритетно от Южна Америка и Китай. Така че лафа, че Кремиковци не е построен близо до рудата е доста изтъркан и неприложим в първата декада на XXI век.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе някой от вас разбират ли поне малко от икономика и индустрия.Такива големи комбинати се строят близо до източника на суровина или близо до пристанище(морският транспорт е най-евтин).Сега разбирате ли защо "Кремиковци" е най-големия длъжник на БДЖ?Такива комбинати като Кремиковци, Химко-Враца, Плама-Плевен са просто обречени още откакто са ги замислили.Преработвателна индустрия се развива в близост до природните богатства и, в краен случай" до големи пристанища.
отговор Сигнализирай
8
до 7
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ами не зная дали ще е по-добре, но със сигурност няма да е и по-лошо
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
МИ ДА ВИ ВЪРНЕМ ДПС ТОГАВА !!!!!
отговор Сигнализирай
6
Митко
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Мисля че в нашат "хубава държава" няма нито един управник от 20 години до сега който да е направил нещо по въпроса народа да отиде към по-добро единственото което направиха е да си напълнят техните джобове и банкови сметки а колкото по въпроса с Кремиковци този министър Трайчо Трайков е най-добре да си трае за да не му се смее цял свят и както чета в по-долните коментари ние си ги избрахме сега ще им сърбаме и тяхната попара още 4 години и вместо да се оправяме ще отиваме още по на зле !!!!!!!!
отговор Сигнализирай
Новини