IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

ВЕИ-тата ни: Технологии от първо поколение, втора употреба


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

43
Тачо
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Веселин Дам точно в Водородната клетка е истината всички компаний ги имат разработени от доста време но стоят на рафтовете. Просто петрола играе голяма роля в икономиката на Сащ и нама да се замени скоро тия хибриди дето ги пускат за нищо не стават та те дават икономия колкото един дизел. само дето ако вземеш нова кола хибрида е по скъпа, а като и окапат батерийте на шестата година неможе и да я продадеш щото смяната им е около 5000лв.
отговор Сигнализирай
42
Веселин
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
трябва малко оптимизъм,защото в бг иначе човек е загубен...
отговор Сигнализирай
41
Баце до 40-Веселин
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Пич, прав си, ама 2012 комай е по-близо!Дали ще ги дочакаме всичките тия измишльотини. Гладам как преди време имаше разни кофи за стъкло, пластмаса и хартия. Не че ги събираха, както би трябвало, но красяха пейзажа. Че и цветни клипчета зяпахме по ТВ-то. И к*во? Шарените кофи изчезнаха като се смени "оператора на ***", а ни убеждават как се рециклира... та в тая връзка - абонирани сме си за "говеждите" вагони до Желюша" до гроб! Ако и светът да отиде на Луната да живее.
отговор Сигнализирай
40
Веселин
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Бъдещето на електромобила не е литиево-йонната батерия, а горивната водородна клетка която е измислена отдавна,но на някой тежки бизнес среди в петролния бизнес не им изнася...ама нищо то скоро петрола свършва да ги видиме тогава алчните тупани!
отговор Сигнализирай
39
Веселин
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Тия вятърни мелници са пълни глупости,по-добре да строим АЕЦ Белене бързичко и да не се занимаваме с ГЛУПСТИ!
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
То остава по една перка да си забием и да пърпорим.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ако сметнем всички разходи от изливане на стоманата до транспорта и подръжката + монтажа излиза ,че дебита на енергия за целия живот на ветрогенератора е смехотворен.
отговор Сигнализирай
36
бг
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
то тва с електромобилите е хроника на една предизвестена смърт - още от два века назад
отговор Сигнализирай
35
бг
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
че той овчаров ги монтира тия ветрогенератори - забрави ли защо изхвръкна от це-ка-то на бе-ка-***-то?! даже верните другари не можаха да го спасат! И СЕГА КРАДЕЦА ВИКА-ДРЪЖТЕ КРАДЕЦА! или стани да седна :)
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Много ясно че не може да строят до гнезда до орли, а до населени места може, защото еколозите са се заели да опазват природата а не само да говорят кой крив и кой блее.
отговор Сигнализирай
Новини