IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Счупена греда и срязана гума довели до ада на "Тракия"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

242
Демон
преди 14 години
Харесвам 27 Не харесвам 0
Докато всеки трети шофьор у нас е за психиатрия, ще е така. Я тръгнете по пътя София - Бургас примерно и си направете труда да преброите колко коли ще ви изпреварят с бясна скорост. Всеки един от тях е потенциален убиец. А колко полицаи вземат рекет или май въпроса е колко не вземат. Ето това са истинските причини.
отговор Сигнализирай
241
до 249
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Възрастта на автобуса я обявиха по новините и тя е 23 години според КАТ. не се изказваи неподготвен.
отговор Сигнализирай
240
ivza
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Бог да прости мътвите.Ние живите трябва да направим необходимото да няма такива трагедии.Едно от нещата е ограничение на възрастта на автобусите по тези линии да не надвишава 15 години.Драконодски мерки по отношение на изправността-прегледи, ограничители на скорост и т.н.
отговор Сигнализирай
239
Sr.
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Какви са тези глупости, че автобуса е 23 годишен. Кой провери и констатира това. По снимките този модел автобуси се произвеждат от към 2000г.
отговор Сигнализирай
238
Ивелина
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Повечето превозвачи у нас си правят каквото си искат и са ненаказани знаете защо - а турските такива, те освен всичко, пълнят касата на Доган, за да може той да дерибейства- навремето си бях взела билет от ЮНИОНИВКОНИ - от София до Марсилия- ами за по-накратко минахме през Холандия, при това там се раздаваха по пътищата разни пакети на тъмни балкански субекти. Какво повече да си говорим...? От тогава пътувам със самолет, и то вече и не с България Еър, защото тях ако почна да критикувам пък...
отговор Сигнализирай
237
с.
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
Жалко за загиналите!Относно автобуса не сте прави!какво като е на 23 години!?Ако е поддържан както трябва и е минал не на фиктивен,а на действителен технически преглед няма никакъв проблем!Старите коли са много по-здрави от новите!Факт!Падам си по ретро коли и карам основно такива!В момента карам разкошен ситроен с ходроактивно окачване!Независимо,че е на повече от 20 години е в перфектно техническо състояние!Никакъв проблем няма с него!Мног по-здрав е то днешните кочини!
отговор Сигнализирай
236
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Икарусите в София са на 23 г. То разбира се и шофьорът има вина, че се съгласява да кара такъв таралясник.Снимах с gsm-a си остановката в един 120.Мръсно, овехтяло.Шумът е непоносим.Кога ще ги сменят?
отговор Сигнализирай
235
SILANCE
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
243,и в Бяла шофьорът беше турчин ...
отговор Сигнализирай
234
gruh
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
За жалост такива неща се случват и то не само в България, а в далеч по-уредени страни. И все пак, ако железниците поне малко приличаха на западните по пътищата щеше да е много по-безопасно и никой нямаше да се качва на 20-годишни автобуси...
отговор Сигнализирай
233
prost 4ove4ec
преди 14 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
ТУРСКАТА МАФИЯ,КЪВ Е ТОЗ СОБСТВЕНИК НА 21г. ВСИ4КИ ЗНАЕМ ТЕХНИЧЕСКИТЕ ПРЕГЛЕДИ СА АЛА- БАЛА ...ТЕЗ ГУМИ СИГУРНО СА 5-6 СЕЗОН И ИЗТЪРКАНИ КАТО ПЛАТНЕНКИ...УЖАС !!!! БОГ ДА ГИ ПРОСТИ ПОЧИНАЛИТЕ...ОБЩО ВЗЕТО НЕВИДИМИ СА ПЪТИЩАТА БОЖИИ.НЕЗНАЕМ КОГА ЩЕ НИ ИЗВИКА СВ. ПЕТЪР...АРЕ СЪС ЗДРАВЕ
отговор Сигнализирай
Новини