Ама човек, и нови релси да сложиш в дефилето например там повече от 40-50 км. ч. няма как да се вдигнат. ВИсокоскоростни влакове могат да вървят единствено на равни участъци. СОфия-Пловдив е такъв.
отговорСигнализирай
91
Анонимен преди 13 години
320
Изобщо някой от костюмарите пропътувал ли е през повечето ЖП линии през натоварените часове да седне да обмисли и оптимизира трафика - май НЕ Е!Какво ми се пишат "мениджъри" загрижени за компанията тогава???
отговорСигнализирай
90
Анонимен преди 13 години
310
Нека като за начало директорите на БДЖ си съкратят автопарка и минат на градския !Не мога да разбера как най-доходния наземен транспорт е в това състояние?Интерсна ми е фразата "имало алтернативен транспорт"!!!Еми като автобусните компании са сучастие на директорите на БДЖ какво може да се случи:Отклоняване на пътниците разбира се!!!
отговорСигнализирай
89
Анонимен преди 13 години
200
а пък североизтока - и на картите им го няма даже :(сякаш не за България, ами за територията на Канада говорим
отговорСигнализирай
Така е, връзките север-юг в България куцат и с автомобил и със влак..... Посока Изток-Запад строителството е по-лесно и за това е наблягано в това направление...
отговорСигнализирай
86
opa преди 13 години
321
Аз съм от редовните пътници на БДЖ,и в момента ме втриса че спират пътнически влакове.Защото как ще ходим на работа ,а учениците какво ще ги правим.По нашата линия последният влак е 19,45ч и с него масова се прибират ученици,как ще пътуват тези деца.За сведение автобусния транспорт не е по джоба на всеки когато ходи на работа и у-ще.Автобусен транспорт и аз мога да ползвам,ако ми се наложи на 2-3 месеца един път.БДЖ е социален транспорт............
отговорСигнализирай
85
grep преди 13 години
152
до 84: Съгалсен съм, че разходите за високоскоростна мрежа на 160 км/ч не са оправдани, но не съм съгласен да кретам с 50 км/ч от Русе до Шумен и да ми отнеме повече време от самолет до Берлин (с чакането на летището)...
отговорСигнализирай
84
r3v0lv3r преди 13 години
1212
Аз, не ползвам БДЖ откакто вече не съм студент и нямам 50% намаление, тогава се примирявах със нормалните 30 минутно закъснение,мръсотията,липсата на каквото и да е било обслужваване....В момента предпочитам да пътувам с автобус , стига 1-2 часа по-бързо, а парите са едни и същи.БДЖ плаче за преструктуриране поне от 20 години, писна ми да се наливат пари и да се храни персонал, а да не получавам нищо в замяна. Когато влаковете станат бързи,удобни и чисти,тогава трябва да има заплати.
отговорСигнализирай
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години