IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

БДЖ със 150 влака по-малко. Кои са те?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

83
до 79
преди 13 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Дори и по сегашните трасета е възможно (след необходимите ремонти): София - Бургас за 4ч и 25 мин. и София - Варна за под 6 часа (през Карлово - Карнобат) София Пловдив за 1ч и 45 мин Бургас - Стара Загора за 1ч и 45 Бургас - Сливен - за 1 час Варна Плевен под 4 часа Предвид разстоянията в България икономически не е оправдано подържането на скорости над 160 км/ч освен по международни коридори.
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
а някой има ли данни как е положението с администрацията, щото обикновено рибата се вмирисва откъм главата :( да не излезе накрая, че за захранване и поддръжка на административни сгради и персонал, телефони, автомобили и други екстри са изхарчили повече пари от разходите за тия 150 влакадалеч съм от бдж проблемите, ама така отстрани, по-добре да съкратят няколко секретарки и началника, отколкото машинисти да речем
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 35 Не харесвам 2
На бат Бойко БДЖ му не требе, той си има фъртолет!
отговор Сигнализирай
80
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
Toченето на гориво е капка в морето. Гратисчийте са сериозен проблем - заради гратисчии беше закрита цяла ЖП линия Червен Бряг - Оряхово. Но най сериозния проблем е калпавото управление: никакъв маркетинг, преписване на стари разписания, разминаване на връзки между влакове за броени минути. Съкращават се пътнически влакове, а бързите започват да спират на всяка керемидка - в резултат загубени пътници и заради спрените влакове и заради забавените! Една добра идея - уикенд влаковете беше съсипана
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
В тази форма БДЖ е абсолютно неконкурентноспособна компания!Истината е, че трябва да се изградят абсолютно нови релси по основните направления, които позволяват движение с 200-300 километра в час и да се купят изцяло нови влакове! Докато не стане това БДЖ постепенно и постоянно ще върви към фалит!
отговор Сигнализирай
78
до 74
преди 13 години
Харесвам 28 Не харесвам 1
вместо да слагате минуси да бяхте гледали по БНТ1. Репортерката направо се изприщи и се чудеше как да замаже! Над 250 000 000 лв са гепени от БДЖ за купуване на мотриси за Метрото, че сметките и заемите излезли накриво! Нали помните Стенли и котараците! Истината излезе!
отговор Сигнализирай
77
истината
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
А Тиквата що си праи квото иска, че и не знае какво иска даже, ама нещо праи! Защо е крал пари от БДЖ? Или на НЕГО му е простено щото е *** човек от народа? И той *** 22 г., а сега замита и узаконява приходи от консултации и хонорари на същите които му дадоха да се налапа. Ял филии с мас? Пфууу....
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
до 70е, точене на гориво малко по-трудно
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
to, това което не разбираш, че хората вече се возят в автобуси и коли. Орязването на 25% от композициите може да изглежда много но реално тези влакове се движеха почти празни!БДЖ в момента просто се адаптира към реалноста! Ако бяха часна компания още преди 10-15 години щяха да орежат губещите линии!
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 30 Не харесвам 6
Стотици милиони са отклонявани тайно от БДЖ към метрото само тази година, за да може ББ да се бие в гърдите. Жалко че няма кой да му потърси отговорност...
отговор Сигнализирай
Новини