IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Спрат ли влаковете, Московски ще дири хеликоптери


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 18
Ако железничарите продължат с глупостите си, сами ще фалират БДЖ и насила ще останат без работа. Може би това е по-добрия вариант.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
40, БДЖ се дотира от бюджета. То изпълнява социални функции - особено пътнически превози и затова се дотира. Загубата е абсолютно нормална за тоя транспорт. Именно затова се подкрепя от държавата. БДЖ не е стандартно търговско дружество целящо единствено печалба! Въпросът ми е - защо държавата в лицето на нейното правителство не си изпълнява ангажимента за дотации????
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Българи, българи....такъв кол ви набиват във ***, а вие даже не разбирате какво се случва, че и мислите, че е за добро.
отговор Сигнализирай
43
до 42
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
абсолютно си прав. за сега това е най-смисленият коментар който съм чел в статията.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
ПИТАМ ОНЗИ *** МОЗКОВСКИЯ - ЗА ВРЕМЕТО КОЕТО ЩЕ СТАЧКУВАТ ОТ БДЖ, ОСВЕН ОГРОМНИТЕ ЩЕТИ ЗА САМОТО БДЖ, ИЗПОЛЗВАНЕТО НА АЛТЕРНАТИВЕН ПРЕВОЗ И ОГРОМНОТО НЕУДОБСТВО НА ГРАЖВАНИТЕ, КОЙ ТОЧНО ЩЕ СПЕЧЕЛИ ОТ ЦЯЛАТА ТАЗИ РАБОТА. СЪС СИГУРНОСТ НЕ ДЪРЖАВАТА, А СЪЩО ТАКА НЕ И БЪЛГАРСКИЯ НАРОД, А СЪЩО ТАКА НЕ И С9АМИТЕ РАБОТНИЦИ, КОИТО ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ ЩЕ БЪДАТ УВОЛНЕНИ СЪС СИГУРНОСТ. ГОЛЯМ ЗАР ДА СЕ РАЗПРОДАДЕ ВЪПРОСНОТО БДЖ ЗА БЕЗ ПАРИ. *** ПРИВАТИЗАТОРСКА!
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
Най вероятно с фалита на БДЖ някой от приближените към властта ще придобие за жълти стотинки милиони тонове скраб.На печалившите честито,а на клиентите на БДЖ дупе да им е яко!
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 28 Не харесвам 9
само ми е чудно защо когато *** бяха решили да проведат реформи в БДЖ и да влеят свежи пари там за да съживят железниците, Боко Тиквата нададе вой до небесата, как това било излишно пръскане на пари по време на криза, как БДЖ са си били добре и че нямали проблеми и незнам си още какви шменти капели. тогавашният транспортен министъм му заяви на Тиквата директно, че ако не се предприемат сега действия, до 5 години БДЖ може и да не съществува. и ето че може да излезе прав. ама тиквата не чув
отговор Сигнализирай
39
до 23
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Ни5кои не е казалза Боико ,че е лош ,но дали точнотои трябва да управлява страната по време на световна криза и дали има правилната визия за измькване от ситуацията ,аз лично се сьмнявам и мисля че не-подготвени икономисти които не-познават бьлгарските условия и са дошли да се учат в ,, движение ,, нямат място тука. Хората явно се врьзват на номера ,абе не е учил ,ама е честен---тои нека си е честен нека си говори право в очи но нещата в момента не са на тяхното ниво и колабса може да е пьлен за
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
37, какво означава БДЖ работеше? Работа с трупане на загубите не е работа, а отлагане на решаване на проблемите!
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
ПЕЕВ, в момента държавата дори да има пари няма право да дотира БДЖ! ЕС забранява всякакава държавна помощ която вреди на нормална конкуренция! И са прави! От къде на къде БДЖ ще получава помощи от държавата, а автобусните превозвачи няма да получават помощ!
отговор Сигнализирай
Новини